Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Samt att man då alltså kan spela Cadd9, Asus4 och Am7 (fast att man då trycker ner G:et på e-strängen istället för att släppa G-strängen) 😊

EDIT: Jag räknade ut ackorden själv så jag tror det är rätt men man vet aldrig. 😄

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Ey, Overkill! Har du Internet Explorer 6 tillgängligt? Kan du gå in på vår Myspace och kolla en sak? Menyn längst upp (Min Myspace | Browsa, etc...) hamnar texten på baren så att säga? Texten hamnar inte utanför eller nåt?

Fungerar i IE7, som jag har här (fixade precis en sak) men vill kolla i IE6 också... 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vilken version jag har här men ja, texten är på rätt ställe. Hur fixade du det? Man kan ju inte hålla på med html-kdoer och sånt längre på myspace utan de har någon inbyggd editor nu istället. Jättejobbigt eftersom man då inte kan använda sig av alla profile-generators som är waaaay better... 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vilken version jag har här men ja, texten är på rätt ställe. Hur fixade du det? Man kan ju inte hålla på med html-kdoer och sånt längre på myspace utan de har någon inbyggd editor nu istället. Jättejobbigt eftersom man då inte kan använda sig av alla profile-generators som är waaaay better... 😊

Tryck på Hjälp - Om Internet Explorer så ser du vilken version du har.

Och jo, jag använder CSS-koder. Det fungerar fortfarande för mig i alla fall... 😄

Men när den inbyggda editorn klarar av att fixa layouter som fungerar i alla webbläsare, så kommer det bli GRYMT mycket snabbare, mer snabbladdat och mer användarvänligt än att hålla på och klistra in koder från olika hemsidor. Så jag ser det som en positiv utveckling. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Fidden. 😆

Det är avsaknaden av reklambanner längst upp som förstör det...önskar att den alltid kunde finnas där, eller aldrig! Är reklambannern där, såtror jag allt fungerar.

Så...vad ska jag göra nu? Jag har redan friat till dig, Fidden. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...