Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Om man skulle hoja in till biblioteket då. Blev ju ganska fint väder nu.
Emulator Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 oooooooverkill? va de du som hade skrivti den däringa novellgrejjen ?
ChromaWoods Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 CHROMA VAR ÄR DU!! 😊 Hej hej. Vars sov du inatt då? 😎 Nu går jag och köper Dumle-glass. 😕
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 CHROMA VAR ÄR DU!! 😊 Hej hej. Vars sov du inatt då? 😕 Nu går jag och köper Dumle-glass. 😊 Hemma! 😕 VI åkte hem efter konserten ändå. kom hem hit till aneby kl 4.30 😎
Emulator Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 fan pazo, jag tror jag får huvudvärk av din dance kill move grånka 😎 på allvar. satt å pillade en stund med den där igång så at säga..å ja...hum. 😊
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 fan pazo, jag tror jag får huvudvärk av din dance kill move grånka 😕 på allvar. satt å pillade en stund med den där igång så at säga..å ja...hum. 😊 😎 Haru en liten släng av epilepsi? 😕
Emulator Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 fan pazo, jag tror jag får huvudvärk av din dance kill move grånka 😊 på allvar. satt å pillade en stund med den där igång så at säga..å ja...hum. 😊 😎 Haru en liten släng av epilepsi? 😕 inte som jag känner till, men den stör. sjukt. annars då? 😕
Fidden Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jorå, idag har jag varit lite nostalgisk och spelat de två första kapitlen i monkey island 1.
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 fan pazo, jag tror jag får huvudvärk av din dance kill move grånka 😳 på allvar. satt å pillade en stund med den där igång så at säga..å ja...hum. 😕 😕 Haru en liten släng av epilepsi? 😕 inte som jag känner till, men den stör. sjukt. annars då? 😊 Annars är jag helt förstörd! Som att vara bakis fast utan illamåendet! Iof så drack vi en del öl igår så de kan ju vara lite bakishet också. Har sovit bort hela dagen iaf. haha
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jorå, idag har jag varit lite nostalgisk och spelat de två första kapitlen i monkey island 1. You fight like a cow! 😕
Neosus Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Daft Punk Vet inte om jag gillar´t!? Blir mest bara förvirrad... Fast ändå ganska bra men näe.. Jag vet inte!? Vet inte på vilket ben jag ska stå på!? 😕😕 eller...ja... 😕
Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 oooooooverkill? va de du som hade skrivti den däringa novellgrejjen ?Yes, sir. Stay tuned for the next chapter... 😕
Fidden Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jorå, idag har jag varit lite nostalgisk och spelat de två första kapitlen i monkey island 1. You fight like a cow! 😉 tycker du ska byta tillbaks till stan the man 😄
david.roennlund Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Nu är jag lite stressad.... ska till USA imorn, och har inte packat än.... Har ägnat för mycket tid till att ladda ipoden med ny skön musik för att överleva flygresan.... 😉😄
Neosus Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 USA av alla deställen... jag säger då det.. 😄 (Dit vill jag oxå åka 😉 )
david.roennlund Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 (redigerat) Määäähhh , Grahn ! Du kan ju inte byta avatar 😄 Jo, det ska bli shysst att fara till staterna! 😛 Hoppas inte mitt plan blir kapat och sprängt över atlanten eller något annat otäckt bara 😉 Men tro inte att ni kommer slippa mig bara för att jag byter land , kommer ha internet "over there" också ! Redigerat 13 juli 2007 av david.roennlund
ChromaWoods Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Nu är jag lite stressad.... ska till USA imorn, och har inte packat än.... Har ägnat för mycket tid till att ladda ipoden med ny skön musik för att överleva flygresan.... 😄😛 Hehe, känner igen det där... Jag drar till Italien på tisdag och det främsta man tänker på är typ vilka skivor man ska lägga över till mp3-spelarn. 😄 Jag kommer dock INTE nyttja internet överhuvudtaget. Bara softa på stranden och käka seafood och pimpla vin med flickvännen, och dra en sväng till San Marino! Vad ska du göra i USA? 😉
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Kan du köpa en Gibson till mig i USA och helt enkelt ge mig den? Helt gratis... 😉
david.roennlund Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Nu är jag lite stressad.... ska till USA imorn, och har inte packat än.... Har ägnat för mycket tid till att ladda ipoden med ny skön musik för att överleva flygresan.... 😄😛 Hehe, känner igen det där... Jag drar till Italien på tisdag och det främsta man tänker på är typ vilka skivor man ska lägga över till mp3-spelarn. 😄 Jag kommer dock INTE nyttja internet överhuvudtaget. Bara softa på stranden och käka seafood och pimpla vin med flickvännen, och dra en sväng till San Marino! Vad ska du göra i USA? 😉 Jag ska hälsa på syrran och hennes familj som flyttat till USA. Hon och hennes man har/hade ett företag som jobbade med visualisering av statistik men nu har de blivit uppköpta av stora google... så de tog sitt pick o pack och flyttade till Silikon dalen och jobbar på goggle där! Har hört att det ska vara varm i luften, men kallt i vattnet... men det ska visst finnas gott om sköna pooler 😎
Recommended Posts