Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

40 minuter till Scrubs...

...som förresten betyder operationskläder fick jag veta idag när jag kollade på Cityakuten. Har jag undrat länge... 😱

Mäh! Visste du inte det? De pratar ju om varandras scrubs ibland med! 😄

På geografin pratade vi om "scrub" också. Det är något konstigt med buskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag.

I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här.

Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag.

I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här.

Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 😳

ojdå. ingen dålig julklapp 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag.

I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här.

Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 😄

ojdå. ingen dålig julklapp 😄

Det är en likdan virvel som den jag har nu fast den är mindre och är white pearl istället för silver sparkle 🙂

Blir asskön sidorvivel! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nördig (inte nödig...) som man är, så lyckades jag och några polare förvirra publiken på Harrys igår när ett band spelade, genom att klappa händerna i 3/4 över ett 4/4-komp. Roligt hur lätt det är att påverka en hel publik ibland. Till och med bandet såg förvirrat ut. 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...