Micke H Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Micke! Varför var radiointervjun ända borta i Falköping? Det är ju typ hos mig... 😳 Radiostationen ligger där. Och intervjun gjordes via telefon, så ingen av oss var faktiskt där. Så det betyder att du kommer kunna lyssna på intervjun? 😄 Tror inte det... Är typ 7-8 mil till Falköping gissar jag (vet inte riktigt, är aldrig där). Till Lidköping däremot är det typ 5 mil fågelvägen! 😎 Varifrån skulle det sändas? Radiostation ligger i Vara. Du ska kunna höra det bland annat i Lidköping, Falköping och Borås.
Overkill Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Då ska jag kunna höra det! Vara är nära! 48 kilometer dit om man tar bilvägen, så fågelvägen är det ju kortare. 😳 Jag är verkligen aldrig där ute på slätten. Bara så ni vet, så ni inte förknippar mig med Bert Karlsson eller nån (är ju å andra sidan Skara men det är nästan samma sak).
Micke H Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Nice! Kan säga till när det ska sändas, om du är intresserad. Dom ska även spela upp Grudge! 😳
Overkill Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Nice! Kan säga till när det ska sändas, om du är intresserad. Dom ska även spela upp Grudge! 😄 Ballt! Jag kommer knappt ihåg hur den går dock! Får leta upp Guitar Pro-fil. 😳
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Då ska jag kunna höra det! Vara är nära! 48 kilometer dit om man tar bilvägen, så fågelvägen är det ju kortare. 🙂 Du menar att han/man ska flyga dit??
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Musik...vi pratar om en radiostations räckvidd... Som jag sade igår till Sebbe: jag kan aldrig fatta om musik är korkad eller sarkastisk... 😱
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Var e Danny Cort? Och Spaceman? Lasse Mongo?
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 - You are what you eat! - Are you calling me a pussy?
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Pussycat pussycat I love you Yes I do You and your pussycat nose You and your pussycat eyes What's new pussycat?
Overkill Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Gjorde en intervju precis med en som har startat ett bokförlag med unga. Verkade käckt, kanske ska skicka in något. 😉
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Gjorde en intervju precis med en som har startat ett bokförlag med unga. Verkade käckt, kanske ska skicka in något. 😕 Do it! 😎
Pazo Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Var är alla! Försvinner alla bara för att det är lördag?
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Näe, jag har inget liv, så jag är fortfarande här... 😕
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Närå, skämta bara. Har vart ute för mycket dom senaste helgerna...och ska ut igen nästa helg när en polare fyller år, och en annan vill gå och festa... 🤪
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Näe, jag har inget liv, så jag är fortfarande här... 🤪 Döda skriver inte...
Recommended Posts