Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Micke! Varför var radiointervjun ända borta i Falköping? Det är ju typ hos mig... 😳

Radiostationen ligger där. Och intervjun gjordes via telefon, så ingen av oss var faktiskt där. Så det betyder att du kommer kunna lyssna på intervjun? 😄

Tror inte det... Är typ 7-8 mil till Falköping gissar jag (vet inte riktigt, är aldrig där). Till Lidköping däremot är det typ 5 mil fågelvägen! 😎 Varifrån skulle det sändas?

Radiostation ligger i Vara. Du ska kunna höra det bland annat i Lidköping, Falköping och Borås.

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Då ska jag kunna höra det! Vara är nära! 48 kilometer dit om man tar bilvägen, så fågelvägen är det ju kortare. 😳

Jag är verkligen aldrig där ute på slätten. Bara så ni vet, så ni inte förknippar mig med Bert Karlsson eller nån (är ju å andra sidan Skara men det är nästan samma sak).

Postat
Nice! Kan säga till när det ska sändas, om du är intresserad. Dom ska även spela upp Grudge! 😄
Ballt! Jag kommer knappt ihåg hur den går dock! Får leta upp Guitar Pro-fil. 😳
musik (oregistrerad)
Postat
Då ska jag kunna höra det! Vara är nära! 48 kilometer dit om man tar bilvägen, så fågelvägen är det ju kortare. 🙂

Du menar att han/man ska flyga dit??

Postat

Musik...vi pratar om en radiostations räckvidd...

Som jag sade igår till Sebbe: jag kan aldrig fatta om musik är korkad eller sarkastisk... 😱

musik (oregistrerad)
Postat

Var e Danny Cort?

Och Spaceman?

Lasse Mongo?

musik (oregistrerad)
Postat

Pussycat pussycat

I love you

Yes I do

You and your pussycat nose

You and your pussycat eyes

What's new pussycat?

Postat
Gjorde en intervju precis med en som har startat ett bokförlag med unga. Verkade käckt, kanske ska skicka in något. 😕

Do it! 😎

Postat

Närå, skämta bara. Har vart ute för mycket dom senaste helgerna...och ska ut igen nästa helg när en polare fyller år, och en annan vill gå och festa... 🤪

musik (oregistrerad)
Postat
Näe, jag har inget liv, så jag är fortfarande här... 🤪

Döda skriver inte...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.