Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 Så han får välja mellan Metallica och hora... Ganska självklart val! 😄 Men vad är skillnaden då? Metallica horar sig ju numera. 😄 Seek and destroy ya long time, soldiah? Only 800 000 dollahs? 🙂
Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 I'm gonna hit you on your face I'm gonna punch you in your glasses, oh no
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Harry Potter! 😄 Undrar när översättningen kommer... Ja alltså, jag lär läsa den engelska! Men jag har alla tidgare böcker på svenska sen tidigare, så jag måste ju köpa den sista på svenska också! Dom har mycket snyggare omslag. 😮
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Så han får välja mellan Metallica och hora... Ganska självklart val! 😄 Men vad är skillnaden då? Metallica horar sig ju numera. 😄 ... ... ... ... 😮
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Så han får välja mellan Metallica och hora... Ganska självklart val! 😄 Men vad är skillnaden då? Metallica horar sig ju numera. 😄 ... ... ... ... 😮 St angry? 😄
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jag kollar på videor från igår...Fyhelvet fyfan! Sitter med fetaste gåshuden! 😮
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jag älskar den "förolämpningen"...stick it in your pooper! 😮
Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Harry Potter! 😄 Undrar när översättningen kommer... Ja alltså, jag lär läsa den engelska! Men jag har alla tidgare böcker på svenska sen tidigare, så jag måste ju köpa den sista på svenska också! Dom har mycket snyggare omslag. 😮 Den engelska kommer imorgon om en vecka! 😄
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 (redigerat) Jag kollar på videor från igår...Fyhelvet fyfan!Sitter med fetaste gåshuden! 😮 Har du filmat med mobil från konsert? Går det att få hyfsat ljud också utan dist - asså kan du ställa in volymen under inspelningen? Redigerat 13 juli 2007 av musik
ChromaWoods Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jag kollar på videor från igår...Fyhelvet fyfan!Sitter med fetaste gåshuden! 😮 Jag stod längst framme vid det andra staketet! Asså inte staketet närmast scenen utan det som var typ 20m längre bakåt. Det var feeet! 😄
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jag brukar inte köpa GT. Står mest skvaller i den... GP händer dock att jag läser. Vad blå bilden var från konserten.
ChromaWoods Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 GT-sugen. 😉 Vilket kör du? Han kör väl den som alla kör, företrädelsevis på flygturer.... du vet.... den med Gin...... och Tonic... äh.
Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 (redigerat) GT-sugen. 😆 Vilket kör du? 😆 Han kör väl den som alla kör, företrädelsevis på flygturer.... du vet.... den med Gin...... och Tonic... äh. Precis den jag tänkte på och jag visste att Overkill skulle svara Gran Turismo-relaterat. Edit: Sätta punkt för att sedan börja nästa mening med "och"? 😉 Redigerat 13 juli 2007 av Pico
Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 Det blev ju för faen värsta go-vädret ju! Sitter och längtar tills polaren slutar jobbet och hämtar upp mig. Håller på va riktigt hungrig och törstig. 😉
Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 GT-sugen. 😆 Vilket kör du? 😆 Han kör väl den som alla kör, företrädelsevis på flygturer.... du vet.... den med Gin...... och Tonic... äh. Precis den jag tänkte på och jag visste att Overkill skulle svara Gran Turismo-relaterat. Edit: Sätta punkt för att sedan börja nästa mening med "och"? 😉 Haha. Jag tog för givet att du menade Gran Turismo eftersom du sagt att du spelar det. 😄
Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 GT-sugen. 😆 Vilket kör du? 😄 Han kör väl den som alla kör, företrädelsevis på flygturer.... du vet.... den med Gin...... och Tonic... äh. Precis den jag tänkte på och jag visste att Overkill skulle svara Gran Turismo-relaterat. Edit: Sätta punkt för att sedan börja nästa mening med "och"? 😉 Haha. Jag tog för givet att du menade Gran Turismo eftersom du sagt att du spelar det. 😄 Jag vet... Jag la ut nätet och bara lutade mig tebax och väntade. 😆
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Favvobanor är Laguna Seca och Midfield Raceway.
Recommended Posts