Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Ingen som har läst hur jag satte dit demonproducenten lite då? 😛

Nää... direktlänk?

https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=678183

Äh, jag trodde du menade fildelnings-tråden... 🙂

Nä. 😛

Imorse märkte jag att jag hade tappat ena kudden till mina redan trasiga hörlurar så jag lånade ett par av pappa. De jag lånade suger verkligen och är alldeles för stora så jag hör typ inget. 😛 Får väl kanske ta och köpa nya sen. Koss Porta Pro eller några in ear-lurar? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har läst hur jag satte dit demonproducenten lite då? 😆

Nää... direktlänk?

https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=678183

Äh, jag trodde du menade fildelnings-tråden... 😉

Nä. 😛

Imorse märkte jag att jag hade tappat ena kudden till mina redan trasiga hörlurar så jag lånade ett par av pappa. De jag lånade suger verkligen och är alldeles för stora så jag hör typ inget. 😛 Får väl kanske ta och köpa nya sen. Koss Porta Pro eller några in ear-lurar? 😆

Är det snäckor? För är det snäckor så kan man inte ha kuddar! FY!

Så nu ska jag ge dig tips!

Ska du ha inte in ear så tycker jag du skaffar porta pro. Man kan inte få bättre ljud till det priset.

Ska du ha in ear tycker jag du skaffar sonylurar. Sånna som kommer med sonyericsson mobiler du vet! Asfina att stoppa in i öronen å liksom dämpa bort allt uteljud. Har tom använt dem som öronpropar när jag glömt mina 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har läst hur jag satte dit demonproducenten lite då? 😆

Nää... direktlänk?

https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=678183

Äh, jag trodde du menade fildelnings-tråden... 😉

Nä. 😛

Imorse märkte jag att jag hade tappat ena kudden till mina redan trasiga hörlurar så jag lånade ett par av pappa. De jag lånade suger verkligen och är alldeles för stora så jag hör typ inget. 😛 Får väl kanske ta och köpa nya sen. Koss Porta Pro eller några in ear-lurar? 😆

Är det snäckor? För är det snäckor så kan man inte ha kuddar! FY!

Så nu ska jag ge dig tips!

Ska du ha inte in ear så tycker jag du skaffar porta pro. Man kan inte få bättre ljud till det priset.

Ska du ha in ear tycker jag du skaffar sonylurar. Sånna som kommer med sonyericsson mobiler du vet! Asfina att stoppa in i öronen å liksom dämpa bort allt uteljud. Har tom använt dem som öronpropar när jag glömt mina 😛

Klart det inte var snäckor! Typ såna Sony Ericsson-lurar som man stoppar in och som dämpar uteljud liksom. 😎 Hur mycket stänger Koss Porta Pro ute ljud då? Typ inget va? Vill ju inte sitta på bussen och höra allt annat plus att alla andra hör vad jag lyssnar på 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv bryr jag mig inte om alla andra hör. 😆 Det enda som brukar höras utåt är typ UTS UTS UTS UTS! Och det är det värt, med tanke på hur bra ljud man får ur Koss Porta Pro. Riktigt fin och hörbar bas. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kör jag ett par Beyerdynamic DT250, 1000 spänn på 4sound. De är skitbra, perfekt ljud, sköna att ha på sig, läcker ingenting. 😆

EDIT: Såg förresten på Idol när de spelade in vinnarlåten i studion att de använde såna lurar, så extra cred bara därför! (Eller inte)

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv bryr jag mig inte om alla andra hör. 😆 Det enda som brukar höras utåt är typ UTS UTS UTS UTS! Och det är det värt, med tanke på hur bra ljud man får ur Koss Porta Pro. Riktigt fin och hörbar bas. 🙂
Nä, att alla andra hör är ju inget problem, snarare att man själv hör alla andra. 😕

Blir nog ett par in ear-lurar. iPod Classic 80 gb kostade bara 2000 spänn på sibas hemsida, så då blir det nog kanske en sådan efter jul. Är ju asbra pris och jag har en del pengar plus att jag lär ju få så. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade precis svenskaprov. Det var ett provtest inför det nationella senare i vår så vi hade ett häfte, fast bara tre timmar på oss. Jag orkade inte skriva rent (och min lärare sa att det gick bra ändå) så jag var klar efter 90 minuter. Det handlade om språk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad grymt mycket mer intressant fildelningsdebatten blev när Sonix byttes ut mot mmikael. Jag pallar verklingen inte Sonix... 😲

Du menar Soxic 😛

Håller med helt. Men framför allt är hela diskussionen dödfödd för ingen kommer nånsin ge med sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan MVG i allt, men tack ändå. 😄 Läste en intervju med honom i Metro imorse. Han snackade om träning, äta rätt och planering. Fan heller, tänkte jag! 😄 Äter dåligt, tränar aldrig och är för lat för att planera men det går bra ändå. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan MVG i allt, men tack ändå. 😄 Läste en intervju med honom i Metro imorse. Han snackade om träning, äta rätt och planering. Fan heller, tänkte jag! 😄 Äter dåligt, tränar aldrig och är för lat för att planera men det går bra ändå. 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan MVG i allt, men tack ändå. 🙂 Läste en intervju med honom i Metro imorse. Han snackade om träning, äta rätt och planering. Fan heller, tänkte jag! 🙂 Äter dåligt, tränar aldrig och är för lat för att planera men det går bra ändå. 😲

Håller med, jag har också MVG i allt, men inte fan kämpar jag mer än nån annan! Haha känner mig så överlägsen när jag säger det och det är ju alltid kul 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke! Varför var radiointervjun ända borta i Falköping? Det är ju typ hos mig... 😳

Radiostationen ligger där. Och intervjun gjordes via telefon, så ingen av oss var faktiskt där. Så det betyder att du kommer kunna lyssna på intervjun? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke! Varför var radiointervjun ända borta i Falköping? Det är ju typ hos mig... 😳

Radiostationen ligger där. Och intervjun gjordes via telefon, så ingen av oss var faktiskt där. Så det betyder att du kommer kunna lyssna på intervjun? 😄

Tror inte det... Är typ 7-8 mil till Falköping gissar jag (vet inte riktigt, är aldrig där). Till Lidköping däremot är det typ 5 mil fågelvägen! 😎 Varifrån skulle det sändas?
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan MVG i allt, men tack ändå. 😳 Läste en intervju med honom i Metro imorse. Han snackade om träning, äta rätt och planering. Fan heller, tänkte jag! 😄 Äter dåligt, tränar aldrig och är för lat för att planera men det går bra ändå. 😎

Håller med, jag har också MVG i allt, men inte fan kämpar jag mer än nån annan! Haha känner mig så överlägsen när jag säger det och det är ju alltid kul 😄

Jag vet. Jag menar, det var massa i min klass nu som fick IG på matteprovet. Och där sitter jag bredvid och har alla rätt utan att ha pluggat. 😄 Hemskt för dom men skönt för mig.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...