Pazo Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😕
Micke H Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😕 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig
Pazo Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😄 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig 😕
Micke H Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Wow, vad nördig jag känner mig som fortfarande kan texten. 😕
Micke H Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 (redigerat) Bläää! Redigerat 4 december 2007 av Micke H
tAUG Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 wooh mitt första inlägg i en helt värdelös tråd. Grattis på mig 😄
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 http://thetoddtime.com/Show Todd some love! 🙂 Men den är ju fortfarande under uppbyggnad. 😛
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Varje gång jag försöker bajsa så blir det bara prutt... 😉
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 🙂 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig Aladdin? 😉
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😉 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 🙂
Pazo Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😄 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig Aladdin? 😛 Va är det för fråga egentligen!!
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😛 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 😄 Naaajs 🙂
david.roennlund Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛 Vafan har Ljushuvudet hittat på nu 😄 , måste hitta tråden !!!!
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Nä, om man ska ta och lägga sig i dag med. Gonatt!
Recommended Posts