Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!!

EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😕

Men där bestämmer jag

Så underbart

Att vara här i en helt ny värld med diiiiig

Postat

wooh mitt första inlägg i en helt värdelös tråd. Grattis på mig 😄

Postat

David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛

Postat

EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 🙂

Men där bestämmer jag

Så underbart

Aladdin? 😉
Postat

Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😉 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 🙂

Postat

EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😄

Men där bestämmer jag

Så underbart

Aladdin? 😛

Va är det för fråga egentligen!!

Postat
Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😛 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 😄

Naaajs 🙂

Postat
David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛

Vafan har Ljushuvudet hittat på nu 😄 , måste hitta tråden !!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.