Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag diggade det i alla fall. Undrar hur sällsynt DVD:n jag har egentligen är...Legal Bootleg Volume 2... 😱

kanske inte alltför sällsynt den finns ju här

Äh, nu blev jag besviken. Den såg riktigt hemmagjord ut, filmad med en enda dålig kamera, med datumet längst ner till höger som det brukar vara på gamla hemma-videokameror. Och fodralet ser ut som om det var köpt på Claes Olsson, och omslaget består av en bild och vit text på svart bakgrund...

😱

Postat

Ah Tack,

med den är väldigt tömd på bilder 🙂

HiYa Granis 🙂

🙂

försvann min tuttiga tråd i flytten... 🙂

Nejdå

Men av olika anledningar är den inte så aktiv....

UJUJUJ 🙂

MEn, Tja Tord!

Postat
Ah Tack,

med den är väldigt tömd på bilder 🙂

HiYa Granis 🙂

🙂

försvann min tuttiga tråd i flytten... 🙂

Nejdå

Men av olika anledningar är den inte så aktiv....

UJUJUJ 🙂

MEn, Tja Tord!

Nej,då jag o viktor den store fyllde på för en stund sen 🙂

Postat
Publicerade just en text på poeter.se bara för att jävlas 🙂

Gonatt!

jävlas med vem 😛

vad heter du där då?

Gissa... 😮

Postat
Fan vad grinig du lät i Hotmail-tråden, Dingis... 😕

😕

Fattar bara inte varför man ska envisas med att använda Hotmail om man tycker att det suger, det finns ju liksom alternativ...

Postat

Är det anledning att vara sur? I så fall är jag grinig på alla PC-användare här i världen, inklusive mig själv. 😕

Postat

😕

Själv så har jag föreläsning just nu om projekt och projektledning, ur en webbyrås synvinkel, men det fungerar ju självklart även för vilket företag som helst. Faktiskt ganska intressant. julB.gif

Postat

Jag hade svarat ja för en vecka sedan. Men vår nuvarande kurs är faktiskt grymt intressant! Fan vad skönt det känns att för en gångs skull vara motiverad.

Postat

HALLÅ! Jag ska banne mig köpa en iPod Classic 80 gb efter jul och sedan en AV-kabel. Då kan jag lägga över alla serier och filmer och sånt och sedan koppla iPoden till TV:n och se där. 😱

Postat
Nu har jag stoppat in dom nya minnen,,, men inte faan startar skiten för det 😛

Hjälp.. 🙂

Stackars... 🙂 Du har ingen support du kan ringa eller nåt sånt? 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.