david.roennlund Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Ni vet att det vankas IRL på Kontrollrummet 🙂 IRL i Sthlm
Overkill Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Ni vet att det vankas IRL på Kontrollrummet 😳 IRL i Sthlm usch, jag gillar inte KR... 🙂
Pazo Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Man ska ha sex 200gr eller mer per år! Då tar man ner 6 år på sitt utseende när man blir gammal också 🙂 Jag fattar inte folk som liksom nöjer sig med sen en eller två gånger i veckan 🙂
Overkill Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Man ska ha sex 200gr eller mer per år!Då tar man ner 6 år på sitt utseende när man blir gammal också 🙂 Jag fattar inte folk som liksom nöjer sig med sen en eller två gånger i veckan 🙂 Är väl inte så konstigt? Säg att du knullar 200 gånger per år från det att du är 20 till det att du är 50. Då kanske man inte är lika kåt längre? 🙂 Förresten så hatar jag judendomen. I alla fall att skriva om den. 🙂
Pazo Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Äh! Killar vill ju jämt knulla! Man blir dessutom värre när man blir gubbe! sådeså! 🙂
ChromaWoods Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Ta inte illa upp, Chroma. 😉 Ungjaevel. 😛 Närå, det vore ju inte någe skoj om alla gick runt och tyckte bra om saker jämt. Själv är jag ganska bitter, associal och människoföraktande. 😎
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Ta inte illa upp, Chroma. 😎 Ungjaevel. 😉 Närå, det vore ju inte någe skoj om alla gick runt och tyckte bra om saker jämt. Själv är jag ganska bitter, associal och människoföraktande. 😎 😛
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Imorrn kväll ska jag UT! 😛😉😎 UTS UTS UTS UTS! Wagga-wagga-wagga-wagga!
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Hmm, jag undrar om det är en fördel eller nackdel att en av dom följer med ut är en riktig jävla pangbrud? 😛
Pazo Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 WÄäääWääÄä!! Jag ska ut i västerås ikväll! Senha fetaste myshelgen nånsin! Undra om det är en fördel eller nackdel att jag följer ut med en riktig pangbrud som råkar vara min tjej 😛 hahaha! IN YA FACE MICKE! 😉 Närå! Du har väl tjej? Är du rädd att du vill knulla den andra istället? 😎
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 WÄäääWääÄä!! Jag ska ut i västerås ikväll! Senha fetaste myshelgen nånsin! Undra om det är en fördel eller nackdel att jag följer ut med en riktig pangbrud som råkar vara min tjej 😎 hahaha! IN YA FACE MICKE! 😆 Närå! Du har väl tjej? Är du rädd att du vill knulla den andra istället? 😎 😛 För övrigt har jag inte tjej längre, jag är fri! Fri som fågeln att knulla vem jag vill. 😉 Vill fan inte ha tjej på ett tag nu, vill bara knulla. 😎
Pazo Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 WÄäääWääÄä!! Jag ska ut i västerås ikväll! Senha fetaste myshelgen nånsin! Undra om det är en fördel eller nackdel att jag följer ut med en riktig pangbrud som råkar vara min tjej 😎 hahaha! IN YA FACE MICKE! 😆 Närå! Du har väl tjej? Är du rädd att du vill knulla den andra istället? 😎 😛 För övrigt har jag inte tjej längre, jag är fri! Fri som fågeln att knulla vem jag vill. 😉 Vill fan inte ha tjej på ett tag nu, vill bara knulla. 😎 Vafan! Varför undra om det är en bra sak då att en pangbrud hänger mä? 😎 DO HER DO ALL OF THEM!!! 😄 se parti al najt lang!! 😎
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Därför att pangbruden tillhör bandet, och det är lite förbjuden mark... 😛
ChromaWoods Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Därför att pangbruden tillhör bonden, och det är lite förbjuden mark... 😉 😛
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Men förbjuden frukt är den allra godaste...eller hur det nu var. 😛
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Därför att pangbruden tillhör bonden, och det är lite förbjuden mark... 😛 😳 Ska vi börja med det där nu igen? 🥰
ChromaWoods Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Därför att pangbruden tillhör bonden, och det är lite förbjuden mark... 😛 🥰 Ska vi börja med det där nu igen? 😛 Nej det var nog dumt. 😳
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Ja, jag kanske anmäler dig! Någon idiot hade ju gjort det förut... 😳
Neosus Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Snackar ni Meloner eller? Rena rama fruktodlingen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh 😳
ChromaWoods Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Årets första glögg. 😉 Satt ganska fint, men nu är jag beredd att rasa ihop. Sömnbrist som ini helsike. 🙁
Micke H Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Snackar ni Meloner eller? Rena rama fruktodlingen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh 🙁 Ja, vi snackar två runda, saftiga meloner...mmm... 😉
Overkill Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Jag ska på Affordable Hybrid om ett par timmar. Har ingen att gå med men jag får väl vara cool ändå. 🙁
Recommended Posts