Overkill Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Jag skulle vilja testa en halvautistisk lIbanez. Har ni det?
david.roennlund Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 (redigerat) Jag skulle vilja testa en halvautistisk lIbanez. Har ni det? "med eller utan piller" ? Redigerat 12 juli 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Du kan ju inte ta bort l:et framför Ibanez! Då försvinner ju hälften av det roliga!
Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 PICO! 😄 Hur gick det med filmen förresten? 😕 Vadå hur gick det med filmen? 😳
Pico Postat 13 juli 2007 Trådstartare Postat 13 juli 2007 Nej fan, nu får det banne mig bli en promenad. Tjo! 😕
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Vad är det som får folk att döpa sina trådar till saker som "hjälp", "funkar inte", "kan någon hjälpa mig", osv...Det säger väl ingenting om vad problemet är. 😕 Skriv istället "jag får inte upp den", "min datorfläkt hjälper inte mot svetten" eller "forumet har tagit över mitt liv"...
Emulator Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 http://www.sad-band.com/upload/kapitel%201.rtf 😳 intressant....ett par ordval jag hade valt annorlunda. men välskrivet! brorsons dödsmetalband 😕 Enda som kan vara en aning mot klassiskt berättarteknik är att denna enda sida innehåller sjukt mycket info. Våltäkten och masturbationströtthet i samma rad, kan förviso funka...men skulle du inte kunna inleda nåt sånt här.... Sitter å väntar i mersan. Drömmer lite om hans vackra fru och hur de på ett tom-clancy-vis hade det underbart ihop, med fruktträdgård å hon ölskade att spela piano åå bla bla. väntar, nån tutar, en snutbil stannar upp, tittar in i mersan, åker vidare. drömer mer. hur han kom hem till huset å fann frun i fosterställning å bla bla inåtvänd o sånt. väntar i mersan. lägger i ettans växel, rullar fram över korsningen. "tjena snygging" eller nåt. fast vafan vet jag. bra gjort iallafall. 😄
Fidden Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 (redigerat) Akffe ksulle afktiskt nite avra ås udmt... Åd aknske amn ksulle avkna! Redigerat 13 juli 2007 av Fidden
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 hahahahaha!! Helt fucking om i kroppen! 🙂 FYYYYYFAAAAAAAN VAD BRA DET VAR IGÅR! HELT SJUKT! 😄 SÅklart var inte vi dumma så vi hoppade ner från läcktaren ner till ståplatserna och makade way en bit fram! detta då medans him spelade. Him suger! vem fan är him!? Sen när metallica kjörde hade vi asfina platser! 😄
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 hahahahaha!!Helt fucking om i kroppen! 🙂 FYYYYYFAAAAAAAN VAD BRA DET VAR IGÅR! HELT SJUKT! 😄 SÅklart var inte vi dumma så vi hoppade ner från läcktaren ner till ståplatserna och makade way en bit fram! detta då medans him spelade. Him suger! vem fan är him!? Sen när metallica kjörde hade vi asfina platser! 😄 😄
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Jag skulle vilja testa en halvautistisk lIbanez. Har ni det? Ja. Gillar Ibanez. Har två Kultpedaler från dem.
Pazo Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 hahahahaha!!Helt fucking om i kroppen! 🙂 FYYYYYFAAAAAAAN VAD BRA DET VAR IGÅR! HELT SJUKT! 😄 SÅklart var inte vi dumma så vi hoppade ner från läcktaren ner till ståplatserna och makade way en bit fram! detta då medans him spelade. Him suger! vem fan är him!? Sen när metallica kjörde hade vi asfina platser! 😄 😄 Nästa gång ska du med... Annars blir det hora! 😄
Overkill Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Så han får välja mellan Metallica och hora... Ganska självklart val! 🙂
Micke H Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Så han får välja mellan Metallica och hora... Ganska självklart val! 😄 Men vad är skillnaden då? Metallica horar sig ju numera. 🙂
Recommended Posts