Neosus Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall? Ja precis jag tycker det oxå... 🥰
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Men Eeeehh!Jag beställer två biljetter till MV nu! Så ses vi där sen 😉 Jag körde den taktiken med sigur ros i köpenhamn en gång... slutade med att jag tvingade med brorsan 😄 Fast nu sa Clara att hon kunde hänga med mig 😉 så romantiskt 🙂
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall? Ja precis jag tycker det oxå... 😉 Fast det ska det faktiskt göra om allting ska vara normalt 🙂
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 (redigerat) Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall? Ja precis jag tycker det oxå... 😉 Fast det ska det faktiskt göra om allting ska vara normalt 🙂 Föresten Pazo, hur gick det med datorn du fick ? den vi hämtade ? Redigerat 28 november 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jag slänger in mitt obligatoriska gonatt här. Sov gott!
Krokodil Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Vi kan ju göra det på Mars Volta-konserten så kan Pazo kolla på. 😉 Och även Krokodil såklart. 😉 🙂 Då kanske vi ses där allihop! 😄
Fidden Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 God morgon! Nu ska jag ta tag i mitt immunologiarbete som ska vara inne idag. Har haft en månad på mig, ändå sätter man sig med det nu ett par timmar innan det ska vara inlämnat 🙂
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Själv var jag en jättefin pojkvän och hängde med Clara till skolan imorse för att hålla henne sällskap på vägen. Sov tre timmar 🙂
Fidden Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Själv var jag en jättefin pojkvän och hängde med Clara till skolan imorse för att hålla henne sällskap på vägen. Sov tre timmar 🙂
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall? Ja precis jag tycker det oxå... 🙂 Fast det ska det faktiskt göra om allting ska vara normalt 🙂 Föresten Pazo, hur gick det med datorn du fick ? den vi hämtade ? öhm Visade sig att grafikkortet var paj. å jag har inte brytt mig om att köpa nytt så jag tog hårddisken och la in den i min data. fick 74gb mer i utrymme! 😲
david.roennlund Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Själv var jag en jättefin pojkvän och hängde med Clara till skolan imorse för att hålla henne sällskap på vägen. Sov tre timmar 🙂 Hm, låter som något jag själv skulle ha gjort 🙂
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Själv var jag en jättefin pojkvän och hängde med Clara till skolan imorse för att hålla henne sällskap på vägen. Sov tre timmar 🙂 Nä men de var inte därför, brukar i vanliga fall inte göra det. Men igår hände de grejer så jag kände att hon behövde lite stöd idag 🙂
ChromaWoods Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 (redigerat) Nu har den tomteluva. 🙂 EDIT: Om man trycker "refresh". Redigerat 29 november 2007 av ChromaWoods
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Va gör ni en morgon som denhär då 🙂 Förutom fidden som skriver ett arbete och Chroma som "jobbar" 😛
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Höhö Viktor lämnade nästan en halv 1l-flaska Smiornoffvodka och en i princip full tequila flaska. 🙂 Kul när folk kommer å festar å inte bryr sig om att ta med alkoholen hem igen 😛
Pazo Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 GWÄ GWÄ GWÄ GWÄ GWÄ GWÄ GWÄ 😛 😄 :D 😄 HOBO HOBO!!! 🙂 😎
Micke H Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Så, nu är det klart. Vår trummis hoppar av. Dags att leta ny. 🙂
Fidden Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 mmm mmm! Pizza klockan elva är inte fel det! 🙂 Det är helt ok att skita också.
Recommended Posts