Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er..

Jag har problem! 😠

Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt...

KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer.

Kan det vara så? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er..

Jag har problem! 😠

Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt...

KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer.

Kan det vara så? :rolleyes:

Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra...

...förstår du? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er..

Jag har problem! 😠

Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt...

KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer.

Kan det vara så? :rolleyes:

Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra...

...förstår du? 😲

Jag förstår! Uteslutnings metoden...och innan slutet har jag mer grejer för entill dator 😆

Ska beställa andra minnen tror jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet iaf att jag hade problem med crashar och massa skit på min förra Mac när jag använde ett ostött RAM-minne, så det låter troligt.

Och titta! Jag stavade "krasch" med c också!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...