Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Vi leker en modifierad version av mamma, pappa, barn; pappa, pappa, pappa, pappa, pappa, pappa. 🙂
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Framtiden ser inte så ljus ut för Sverige: 😛
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Ååh! Jag måste verkligen på Mars Volta... 😛 Bara om du gifter dig med mig, Overkill, Pazo och Lynxo först! Fidden och David också! 😊
Micke H Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jag fattar inte att jag faktiskt gav mig in i pirat-debatten igen... 😛
Micke H Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Hur många av er tänker "Nu jävlar ska jag ge SonyBMG:s rika ägare så dom tål!" när ni laddar ner? 😛
Neosus Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Vafan har SonyBMG med porrfilm att göra? 😊 ...inte för att jag brukar...eeh...men.....eehh.... 😛
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Hur många av er tänker "Nu jävlar ska jag ge SonyBMG:s rika ägare så dom tål!" när ni laddar ner? 😛 Inte jag iaf 😊
Dingbats Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Nä, kan hålla med om att Soxic är lite väl rabiat.
Neosus Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er.. Jag har problem! 😠 Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt... KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer. Kan det vara så?
Micke H Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Bara för att klargöra: jag är varken för eller emot, och jag laddar ner själv. Jag hackar mer på person än på sak.
Micke H Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er.. Jag har problem! 😠 Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt... KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer. Kan det vara så? Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra... ...förstår du? 😲
Neosus Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er.. Jag har problem! 😠 Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt... KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer. Kan det vara så? Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra... ...förstår du? 😲 Jag förstår! Uteslutnings metoden...och innan slutet har jag mer grejer för entill dator 😆 Ska beställa andra minnen tror jag..
Dingbats Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 (redigerat) Jag vet iaf att jag hade problem med crashar och massa skit på min förra Mac när jag använde ett ostött RAM-minne, så det låter troligt. Och titta! Jag stavade "krasch" med c också! Redigerat 28 november 2007 av Dingbats
Micke H Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jag tror du läst Chromas signatur lite för mycket. 😠 Lustigt hur sådant där kan påverka en omedvetet förresten. Jag reagerade inte förrän jag såg din edit.
Neosus Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jahopp.. då har man beställt andra minnen.. Får man vänta YTTERLIGARE en vecka. Minst! 😠 *suck* 🥰
Fidden Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall?
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Men Eeeehh! Jag beställer två biljetter till MV nu! Så ses vi där sen 🥰
Fidden Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Men Eeeehh!Jag beställer två biljetter till MV nu! Så ses vi där sen 🥰 Jag körde den taktiken med sigur ros i köpenhamn en gång... slutade med att jag tvingade med brorsan 😠
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Men Eeeehh!Jag beställer två biljetter till MV nu! Så ses vi där sen 😠 Jag körde den taktiken med sigur ros i köpenhamn en gång... slutade med att jag tvingade med brorsan 😛 Fast nu sa Clara att hon kunde hänga med mig 🥰
Recommended Posts