Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Näe hörrni flickor..nu får ni sluta tramsa er..

Jag har problem! 😠

Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt...

KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer.

Kan det vara så? :rolleyes:

Postat

Jag har problem! 😠

Har byggt ihop en ny dator men skiten vill inte starta. Eller jo den går igångn tvärt och fläktarna snurrar några varv och sedan dör den lika snabbt...

KAN det vara ramminnerna som spökar? Har satt dit twinmos 2 gb men enligt vad jag kan se i manualen så finns inte twinmos med i listan över ramminnen som skiten stödjer.

Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra...

...förstår du? 😲

Postat

Jag har problem! 😠

Ja du...kan vara bådet det ena och det andra...antagligen det första...men kanske det andra...så jag skulle prova först det första...och sen det andra...

...förstår du? 😲

Jag förstår! Uteslutnings metoden...och innan slutet har jag mer grejer för entill dator 😆

Ska beställa andra minnen tror jag..

Postat (redigerat)

Jag vet iaf att jag hade problem med crashar och massa skit på min förra Mac när jag använde ett ostött RAM-minne, så det låter troligt.

Och titta! Jag stavade "krasch" med c också!

Redigerat av Dingbats
Postat

Jag tror du läst Chromas signatur lite för mycket. 😠

Lustigt hur sådant där kan påverka en omedvetet förresten. Jag reagerade inte förrän jag såg din edit. :rolleyes:

Postat

Fast PC brukar väl starta hyfsat bra med lite knasiga minnen, man brukar väl komma så långt att det piper lite från moderkortet iallafall?

Postat
Men Eeeehh!

Jag beställer två biljetter till MV nu!

Så ses vi där sen 🥰

Jag körde den taktiken med sigur ros i köpenhamn en gång... slutade med att jag tvingade med brorsan 😠

Postat
Men Eeeehh!

Jag beställer två biljetter till MV nu!

Så ses vi där sen 😠

Jag körde den taktiken med sigur ros i köpenhamn en gång... slutade med att jag tvingade med brorsan 😛

Fast nu sa Clara att hon kunde hänga med mig 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.