Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Det lustiga är att repet gick jäkligt bra ändå. Vi börjar äntligen sätta Grudge perfekt nu, med stämmor och allt. Du Overkill, som vet exakt hur den går, skulle bli impad! 😛

Dock fick jag ytterliggare en dålig nyhet: spelningen jag skulle göra med andra bandet har blivit inställd. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Det lustiga är att repet gick jäkligt bra ändå. Vi börjar äntligen sätta Grudge perfekt nu, med stämmor och allt. Du Overkill, som vet exakt hur den går, skulle bli impad! 😄

Dock fick jag ytterliggare en dålig nyhet: spelningen jag skulle göra med andra bandet har blivit inställd. 😛

Otursdrabbad 🙁 , hoppas det ljusnar snart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade spelnig med bandet.

Vi repade låtarna första gången på eftermiddagen utan sångare. Sen drog vi instrumenten till stället och repade lite med sångaren på soundchecket 😠

Spelningen gick fett bra som vanligt 😠

Ps: Vi betalar ingenting för vår repa, vifår snarare saker. fick lussebullar och pepparkakor idag! Mums! Ds.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 😄

Häng med dååå!

Går ju hellre på roliga band. 😛 Hade jag bott närmre så hade jag gärna gått. Msn? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 😄

Häng med dååå!

Går ju hellre på roliga band. 😄 Hade jag bott närmre så hade jag gärna gått. Msn? 🙂

Lite kanske 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...