Micke H Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Det lustiga är att repet gick jäkligt bra ändå. Vi börjar äntligen sätta Grudge perfekt nu, med stämmor och allt. Du Overkill, som vet exakt hur den går, skulle bli impad! 😛 Dock fick jag ytterliggare en dålig nyhet: spelningen jag skulle göra med andra bandet har blivit inställd. 🙁
david.roennlund Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Det lustiga är att repet gick jäkligt bra ändå. Vi börjar äntligen sätta Grudge perfekt nu, med stämmor och allt. Du Overkill, som vet exakt hur den går, skulle bli impad! 😄 Dock fick jag ytterliggare en dålig nyhet: spelningen jag skulle göra med andra bandet har blivit inställd. 😛 Otursdrabbad 🙁 , hoppas det ljusnar snart!
Micke H Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Faktum är att det samtidigt faktiskt ljusnar ändå! Som jag sade, repet gick skitbra, och det känns som om vi har riktigt starka låtar när allt binds ihop, så att säga. 🙁
Pazo Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Jag hade spelnig med bandet. Vi repade låtarna första gången på eftermiddagen utan sångare. Sen drog vi instrumenten till stället och repade lite med sångaren på soundchecket 😠 Spelningen gick fett bra som vanligt 😠 Ps: Vi betalar ingenting för vår repa, vifår snarare saker. fick lussebullar och pepparkakor idag! Mums! Ds.
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 (redigerat) Nu ska jag iväg och troliga köpa mig en begad MacBookPro 17" 🙂 Hoppas att det inte är nå fel på den , vill ha villa ha vill haaaaaaaaaaaa Redigerat 28 november 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 (redigerat) Woooääää!! Fick du datan elle? 😄 mm, sitter på barrista o surfar 😛 Snubben jag köpte den av hade glömt att radera history i safari, så man ser de senaste dagarnas porrsurfning 😉🙂 Redigerat 28 november 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Pazo, Mars Volta ska spela i Stockholm den 20:e februari. 😉
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Pazo, Mars Volta ska spela i Stockholm den 20:e februari. 😉 !!!!!!!! KUKEN!
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Pazo, Mars Volta ska spela i Stockholm den 20:e februari. 🙂 !!!!!!!! KUKEN! 😛
Dingbats Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jag såg värsta söta tjejen på bussen hem idag... hoppas jag får se henne igen, om inte annat så bara för att ha nåt snyggt att titta på 😛
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 😛 Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 🙂
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Jag såg värsta söta tjejen på bussen hem idag... hoppas jag får se henne igen, om inte annat så bara för att ha nåt snyggt att titta på 😛 Ragga Ragga!
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Usch, finns dte något värre än att ta kontakt med människor? 😛 Vi ska ha temadag nästa tisdag. Hoppas jag kommer i samma grupp som den snygga ettan. 🙂
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 😛 Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 🙂 Häng med dååå!
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 🙂 Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 😄 Häng med dååå! Går ju hellre på roliga band. 😛 Hade jag bott närmre så hade jag gärna gått. Msn? 😛
Dingbats Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Usch, finns dte något värre än att ta kontakt med människor? 🙂 Förmodligen inte 😛
Overkill Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Usch, finns dte något värre än att ta kontakt med människor? 😛 Förmodligen inte 😛 🙂
Pazo Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 😛 Jag tycker Foo Fighters borde komma till Sverige snart. Death Cab får gärna komma nästa år för att stötta deras nya skiva också. 😄 Häng med dååå! Går ju hellre på roliga band. 😄 Hade jag bott närmre så hade jag gärna gått. Msn? 🙂 Lite kanske 😛
Recommended Posts