Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ja, den verkar ju onekligen käck. Sen vill jag väl inte ha så konstigt ljud egentligen. Mest cleant, jazzigt gitarrljud typ. (Micke, du vet jazz-gitarren i Guitar Pro? Så vill jag att det ska låta! 😛)

Köp en Vox Tonelab istället.. Där finns ett skönt jazzljud. 😊

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Idag körde jag för första gången på en 90-väg.

hur gillade du det?

Var inte så farligt. Gäller att hålla koll i backspeglarna bara så att man inte får bilar i döda vinkeln.
Postat

hur gillade du det?

Var inte så farligt. Gäller att hålla koll i backspeglarna bara så att man inte får bilar i döda vinkeln.

mm, precis

Postat

hur gillade du det?

mm, precis

😊

Äh! Blicken framåt och minst 140 är det som gäller 😛

Postat

hur gillade du det?

mm, precis

😊

Äh! Blicken framåt och minst 140 är det som gäller 😛

äntligen nån som fattar hur en bil ska köras !

Man ska ligga i runt 140 på landsortsvägar och slå på exteraljusen när man får möte i tvära kurvor.... hehehehe 😛

Postat

Har precis laddat ner...ähum, jag menar köpt, såklart... 😛 Half-life 2: Episode 2. Riktigt jävla bra hittills, precis som dom tidigare delarna. Fast det lär väl vara lika kort, antar jag... 😊

Postat

Om man har satt en bra inspelning på första tagningen, ska man då fortsätta och ta fler eller ska man nöja sig med det man har...? 😉 Det känns lite nojigt att bara ha en enda tagning även om den är bra...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.