Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
2 användare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma användare)

2 Medlemmar: ChromaWoods, Fidden

Fidden! Jag ääälschkar Fidden! Faaaan... Det här är inte bra. Ganska packad. Måstye ju vara i stånd att uppfatta dessa fina musiker.... aja, nu drar jag om typ 10min. Hörs..

Postat (redigerat)
2 användare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma användare)

2 Medlemmar: ChromaWoods, Fidden

Fidden! Jag ääälschkar Fidden! Faaaan... Det här är inte bra. Ganska packad. Måstye ju vara i stånd att uppfatta dessa fina musiker.... aja, nu drar jag om typ 10min. Hörs..

🙁😄:rolleyes:

Have fun!

Redigerat av Fidden
Postat
😱

Fan Micke, du borde hängt med på Metallica! 🙂 Det är på tiden att vi ses! 🙂 (nu börjar jag bli sådär gosig.... har fått i mig några Stockholm 7,2:or nu)

Ah, vill gå men att få tag i biljetter för vettigt pris var väl ganska omöjligt för min del... 😏

Postat (redigerat)

Du Fidden förresten, eller ja... någon annan om ni vet; vad är E3? Den där spelmässan? 😏 *fetoffside*

Redigerat av Pico
Postat
Honey, I'm home! 😏

Take off your shoes, god damn it! I just wiped these freakin' floors and you don't even bother to notice.

I mean, what the fuck?! I want a divorce and I'll take half of your stuff and then some.

Oh and by the way; this is Chris O'Toole, our poolboy and my boyfriend.

Postat (redigerat)

😏

Aja, skall dra till en polare nu istället. Och det är sant. 😱

Herrå!

Redigerat av Pico
Postat

Jag har en. Han är gul och en hejare på att göra massa konstiga miner. Ibland blir han rödrosa också.

Jag skriver på ett första kapitel i en bok nu. Kom på lite idéer när jag var i Skåne. 🙂

Postat
🙂

Aja, skall dra till en polare nu istället. Och det är sant. 😄

Herrå!

Ska du sätta på honom? 😆

:rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.