Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 När guldet blev till sand! Who the hell are you?
Dingbats Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Det skulle ioifs vara ganska kul om nån skrev sitt första inlägg i den här tråden och tog sida 4000 😕
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Namnet på mitt senaste projekt: 22 november.
Dingbats Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt...
Dingbats Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 so you know the rhyme!! so you know the rhyme!! did you know the reasons, did you wonder why??
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag bruakr skriva ner grejer på papper också så jag har massa papper överallt i mitt rum med massa siffror.
Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 😳
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Ännu oftare så spelar jag in på mobilen något käckt som jag har kommit på. Sen om jag lyssnar på det senare så kommer jag ju inte ihåg vad jag spelade. 😳
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 😳 Pfft! Reason såklart!
Dingbats Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 😳 Jo, det är klart. 🙂 Fast då brukar jag köra med nåt lite roligare än dagens datum, typ... nej jag vet inte, jag brukar nog inte ha nåt nerskrivet namn då, brukar bara kalla den för "den nya låten" i huvet.
Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 😳 Pfft! Reason såklart! Good for you!
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Lite hihat hade kanskei nte varit fel här...
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 😳 Jo, det är klart. 🙂 Fast då brukar jag köra med nåt lite roligare än dagens datum, typ... nej jag vet inte, jag brukar nog inte ha nåt nerskrivet namn då, brukar bara kalla den för "den nya låten" i huvet. Jag vet. Men jag kommer aldrig på något roligare.
Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 (redigerat) Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 🙂 Jo, det är klart. 🙂 Fast då brukar jag köra med nåt lite roligare än dagens datum, typ... nej jag vet inte, jag brukar nog inte ha nåt nerskrivet namn då, brukar bara kalla den för "den nya låten" i huvet. Är "Den nya låten" bättre än "22:a november"? 😳 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! Jag tog 4000!!!!!! 🙂😄 :D 😄 Redigerat 23 november 2007 av Micke H
Dingbats Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 (redigerat) YEEEEEEEEEEEES!!! EDIT: NOOOOOOOOOOOOOOO!!! Redigerat 23 november 2007 av Dingbats
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 "Den nya låten" funkar ju bara första gången...
Overkill Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag skriver alltid klart låtarna innan jag börjar spela in dem så jag har inga såna projekt... Gör precis samma sak. Men jag misstänker att Overkill använder programmet Guitar Pro när han skriver låtar, och nånting måste ju filerna heta. Även om jag skrev med papper och penna så vill jag ha ett namn till låten, så jag kan referera till den, även om det bara är till för min skull. 🙂 Jo, det är klart. 🙂 Fast då brukar jag köra med nåt lite roligare än dagens datum, typ... nej jag vet inte, jag brukar nog inte ha nåt nerskrivet namn då, brukar bara kalla den för "den nya låten" i huvet. Är "Den nya låten" bättre än "22:a november"? 😳 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! Jag tog 4000!!!!!! 🙂😄 :D 😄 DIN TÖNT!
Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 YEEEEEEEEEEEES!!! EDIT: NOOOOOOOOOOOOOOO!!! 😳🙂😄😄
Micke H Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 FÖLJANDE FEL HITTADES Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Reducera antalet och försök igen 😳🙂😄 :D
Recommended Posts