Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Dingbats, att sitta på fri programvara som bara nördiga personer använder är inte coolt. 😛

Word! 😄

Ni suger båda två! 😱

Höhöhö. 😛

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Ja, förlåt, Pazo. Det är jättecoolt att hänga här. Tur vi har Pazo!

Grattis förresten på ert tre (ert baklänges är tre förresten!) månaders jubileum. Är tre månaders jubileum en särskrivning? Kan det väl inte vara?

Postat
Jag vet 😛 Jag kommer få låtsassova typ alltid när jag åker buss nu. Jag hatar att prata med folk på bussen.

Håller med! Resan till plugg/jobb är helig! Då har jag på mig fet jävla mössa och öronsnäckor och lyssnar på högljudd musik. Jag hör typ ingenting av omgivningen! 😱

Postat
Jag vet 😆 Jag kommer få låtsassova typ alltid när jag åker buss nu. Jag hatar att prata med folk på bussen.

Håller med! Resan till plugg/jobb är helig! Då har jag på mig fet jävla mössa och öronsnäckor och lyssnar på högljudd musik. Jag hör typ ingenting av omgivningen! 😊

Jaaaa. Jag lutar mig mot fönstret och blundar och lyssnar på musik. 😄 Fett skönt!
Postat
Men åååååååhhh, så trött på alla som tycker de är så coola för de har sålt sin själ till Apple!
Men det är ju så? En Appledator och en iPod är väl det yttersta tecknet på coolhet?

...

nej?

absolut icke icke ?

Postat (redigerat)
Men åååååååhhh, så trött på alla som tycker de är så coola för de har sålt sin själ till Apple!
Men det är ju så? En Appledator och en iPod är väl det yttersta tecknet på coolhet?

...

nej?

absolut icke icke ?

Om man ska vara cool så ska man ha sålt sin själ till Apple, innan de blev mainstreamcoola.

Själv sålde jag min själ ca 1994 😄

Redigerat av david.roennlund
Postat
BRA IDE! 😆

Åt Björn E Olsberg?

Wow, den var långsökt. 😄

Idet?

Att jag säger att skämtet är långsökt, betyder inte att jag inte fattade. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.