Dingbats Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😆 Jag är inte det minsta ironisk. Du är ironisk men menar ändå det du säger. Jag håller inte med. Är man cool så kör man GNU/Linux och har ingen Ipod. Iofs så har jag både Mac och Ipod så jag misslyckas lite... 😄 Om man är cool så hänger man nog till att börja med inte här. 😄 Det är väl klart man gör 😆
Overkill Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😄 Jag är inte det minsta ironisk. Du är ironisk men menar ändå det du säger. Jag håller inte med. Är man cool så kör man GNU/Linux och har ingen Ipod. Iofs så har jag både Mac och Ipod så jag misslyckas lite... 😄 Om man är cool så hänger man nog till att börja med inte här. 😄 Det är väl klart man gör 😆 I min värld i alla fall. 😆
Micke H Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Hihi, Micke fick beröm i Oink-tråden. 😮 Såg du det först nu? Jag var så stolt att jag länkade inlägget hit. 😛 Dingbats, att sitta på fri programvara som bara nördiga personer använder är inte coolt. 😎
Micke H Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Fan vad glad jag är!!! Idag provade vi keyboardist! Och det gick grymt bra! Trots att hon spelade på ett nybörjarkeyboard för 3000 kronr så lät det stundtals asbra! Med en ordentlig keyboard och lite övning, skulle det bli asbra! Plus att hon var snygg. 😮 Ska snacka med de andra först, men med all säkerhet kommer vi att köra på henne. 😛
Micke H Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Hmm, ge fan i att fel-citera sista meningen nu, gubbar. 😮
musik (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Är en använd näsduk en Alla Hjärtans Dag-present? HAHAHAHAHAAAAAAAA.............
Pazo Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😄 Jag är inte det minsta ironisk. Du är ironisk men menar ändå det du säger. Jag håller inte med. Är man cool så kör man GNU/Linux och har ingen Ipod. Iofs så har jag både Mac och Ipod så jag misslyckas lite... 😊 Om man är cool så hänger man nog till att börja med inte här. 😏 Öööh... Jag hänger ju här...
Pazo Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Dingbats, att sitta på fri programvara som bara nördiga personer använder är inte coolt. 😊 Word! 😏
Micke H Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Jag är så glaaaaad! För vi har keyboardiiiiiiist! Och hon är snyyyyyyygg! 😊😏😄
Pazo Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Jag är så glaaaaad! För vi har keyboardiiiiiiist! Och hon är snyyyyyyygg! 😄 :D 😎 MEN DU HAR TJEJ 😊 Nädå! Puss på dig! 😏
Micke H Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Vi med! Vi måste lira tillsammans nån gång! Bästa giget i världen typ! 😊
Dingbats Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Dingbats, att sitta på fri programvara som bara nördiga personer använder är inte coolt. 😉 Word! 🙂 Ni suger båda två! 🙂
Recommended Posts