Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Nästa år ska jag förresten få en bärbar dator från skolan. Det var en lärare som satt man fick välja mellan PC och mac. Hoppas det, för då tar jag en mac. :rolleyes:

Nej, du ska välja en PC och omedelbart avinstallera Windows och installera valfri GNU/Linux-distribution istället. Du kan få hjälp att välja här.

Så. Då var det avklarat och bestämt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men åååååååhhh, så trött på alla som tycker de är så coola för de har sålt sin själ till Apple!

EDIT: Vart såg du mig använda ordet "vill" förresten? Jag skrev "ska"! Och därmed basta!

:rolleyes:

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland förvånas jag av iTunes. Den hittade tags till en skiva jag importerade som jag lånade på biblioteket. Bandet har ynka 4096 visningar på myspace. Hur sjutton hittade iTunes den? 😄

Den fanns i onlinedatabasen som iTunes och många andra ripparprogram använder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland förvånas jag av iTunes. Den hittade tags till en skiva jag importerade som jag lånade på biblioteket. Bandet har ynka 4096 visningar på myspace. Hur sjutton hittade iTunes den? 😄

Den fanns i onlinedatabasen som iTunes och många andra ripparprogram använder.

Ja, jo så långt är jag allt med. Blev ändå förvånad över att de hade en så okänd och "liten" skiva med bara. 😆
Men åååååååhhh, så trött på alla som tycker de är så coola för de har sålt sin själ till Apple!
Men det är ju så? En Appledator och en iPod är väl det yttersta tecknet på coolhet?

...

nej?

Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😄

Jag är inte det minsta ironisk. Du är ironisk men menar ändå det du säger. Jag håller inte med. Är man cool så kör man GNU/Linux och har ingen Ipod.

Iofs så har jag både Mac och Ipod så jag misslyckas lite... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ber om ursäkt, för nu är jag inte längre med på om vi är ironiska eller inte. 😆

Jag är inte det minsta ironisk. Du är ironisk men menar ändå det du säger. Jag håller inte med. Är man cool så kör man GNU/Linux och har ingen Ipod.

Iofs så har jag både Mac och Ipod så jag misslyckas lite... 😄

Om man är cool så hänger man nog till att börja med inte här. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...