Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Sådär ja, blev ett par varv med en trasa i köket. Vad duktig jag känner mig.. kanske man skall fortsätta när man liks fått upp ångan?

Redigerat av Pico
Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Sover ni? 🙂 Känns lite tomt här... Jag kommer iaf sitta här och programmera i ett par timmar till iaf. 😉

musik (oregistrerad)
Postat

HEJ!

Läget?

Nu har jag skrivit det där hemska brevet...

:rolleyes:

Postat

Jag med! 🙂

Verkar som man måste göra maten själv om man skall få någon, jäkla skittråd. 🙂

Postat (redigerat)

Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! :rolleyes: Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁

Redigerat av ChromaWoods
Postat (redigerat)
Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! 🙁 Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁

Men, era svin! :rolleyes:

Btw, läste tidigare idag att James Hetfield hade fastnat i någon kontroll i London inför Live Earth-evenemanget.

Hans skägg var tydligen suspekt "terroristiskt" 😄

Edit: Det där "terroristiskt" var då alltså inget tidningscitat.

Redigerat av Pico
Postat
Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! 😄 Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁

Men, era svin! 🙁

Btw, läste tidigare idag att James Hetfield hade fastnat i någon kontroll i London inför Live Earth-evenemanget.

Hans skägg var tydligen suspekt "terroristiskt" 🙁

Edit: Det där "terroristiskt" var då alltså inget tidningscitat.

Haha... så han har gått och blivit skäggmiffo nu igen. Min bror brukar dra uppmärksamhet på flygplatser. Han har ganska långt hår i hästsvans och har ett allmänt arabiskt utseende. När vi var på Cypern så tog dem in honom och ställde frågor, hehe... Ska dra in till Stadion om en timme typ. Snackade med Pazo precis, han och hans två polare vill eventuellt sova hos mig inatt! :rolleyes:

Postat
:rolleyes:

Fan Micke, du borde hängt med på Metallica! 🙁 Det är på tiden att vi ses! 😄 (nu börjar jag bli sådär gosig.... har fått i mig några Stockholm 7,2:or nu)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.