Pico Postat 11 juli 2007 Trådstartare Postat 11 juli 2007 (redigerat) Sådär ja, blev ett par varv med en trasa i köket. Vad duktig jag känner mig.. kanske man skall fortsätta när man liks fått upp ångan? Redigerat 11 juli 2007 av Pico
Pico Postat 11 juli 2007 Trådstartare Postat 11 juli 2007 Årets E3 verkar vara ett riktigt sömnpiller... Europaväg 3? Låter farligt. 🙂
ChromaWoods Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Sover ni? 🙂 Känns lite tomt här... Jag kommer iaf sitta här och programmera i ett par timmar till iaf. 😉
ChromaWoods Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Jag funderar på att helsova snart.... Ska fixa med lite grejer imorrn innan jag drar och glor på Metallica!!
musik (oregistrerad) Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 HEJ! Läget? Nu har jag skrivit det där hemska brevet...
Emulator Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 småpackad faktiskt..... hur är det med ögonen nu då ?
Micke H Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 ...bakfull nu igen... Men inte så farligt denna gång. 😛
Pico Postat 12 juli 2007 Trådstartare Postat 12 juli 2007 Jag med! 🙂 Verkar som man måste göra maten själv om man skall få någon, jäkla skittråd. 🙂
Fidden Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Sådär, nu har jag lagat birgittas klimatgryta, tillräckligt för alla 🙂
ChromaWoods Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 (redigerat) Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁 Redigerat 12 juli 2007 av ChromaWoods
Pico Postat 12 juli 2007 Trådstartare Postat 12 juli 2007 (redigerat) Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! 🙁 Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁 Men, era svin! Btw, läste tidigare idag att James Hetfield hade fastnat i någon kontroll i London inför Live Earth-evenemanget. Hans skägg var tydligen suspekt "terroristiskt" 😄 Edit: Det där "terroristiskt" var då alltså inget tidningscitat. Redigerat 12 juli 2007 av Pico
Pico Postat 12 juli 2007 Trådstartare Postat 12 juli 2007 Oj, glömde. Skulle ju säga; "Ha det så trevligt på konserten!"
ChromaWoods Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Sååå! Nu sitter man och värmer upp inför Metallica! 😄 Pazo har visst ringt, han bör ju vara på ingång till hufvudstaden närsomhelst, den lille gynnaren. Synd att vädret är piss, annars hade man suttit i gräset utanför och myst innan. 🙁 Men, era svin! 🙁 Btw, läste tidigare idag att James Hetfield hade fastnat i någon kontroll i London inför Live Earth-evenemanget. Hans skägg var tydligen suspekt "terroristiskt" 🙁 Edit: Det där "terroristiskt" var då alltså inget tidningscitat. Haha... så han har gått och blivit skäggmiffo nu igen. Min bror brukar dra uppmärksamhet på flygplatser. Han har ganska långt hår i hästsvans och har ett allmänt arabiskt utseende. När vi var på Cypern så tog dem in honom och ställde frågor, hehe... Ska dra in till Stadion om en timme typ. Snackade med Pazo precis, han och hans två polare vill eventuellt sova hos mig inatt!
ChromaWoods Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Fan Micke, du borde hängt med på Metallica! 🙁 Det är på tiden att vi ses! 😄 (nu börjar jag bli sådär gosig.... har fått i mig några Stockholm 7,2:or nu)
Recommended Posts