Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Jag hade nog kunnat säga det lite bättre, kanske lägga in lite mer feeling i det. Typ gå ner på knä eller nåt. Men det skulle också kunna bli lite sämre, typ gå över åt patetiskt. Mest troligt är nog att jag skulle säga det ungefär lika bra. Eller inte alls. Kanske skulle jag sagt något helt annat också, men då är det ganska svårt att jämföra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett paket HandzOff tuggummi av bassisten ikväll.. 😄

www.misspoppy.com

six_pack.jpg

"We know nature´s urges can arise at the most inapprotiate times. That´s where HandzOff Anti-Masturatory Gum

comes in handy. When you´ve got the fire down below and you must say no -chew HandzOff instead!"

:rolleyes:

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad roligt. Kommer till skolan och inser att jag inte har någon spanska eftersom vi gjorde prov förra veckan utanför lektionstid. Så nu sitter jag här. Men då kommer jag ju såklart på att jag har: 1Scrubs-avsnitt, 1 Chuck-avsnitt och 1 Heroes-avsnitt på usb-minnet! :rolleyes: Så nu har jag tankat hem VLC så nu ska jag se på Scrubs. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Mamma hade köpt säsong 1 på DVD så jag kollade lite i helgen. 🙂

EDIT: Missade att du hade skrivit om Scrubs! Jag såg s03e08 förut tror jag. Har fem stycken till på iPoden men dom kommer jag ju inte åt eftersom jag inte har sladden med mig. 😲

Sen är det ju lite dumt eftersom jag sett massa avsnitt från säsong 4 och 5 på tv. 😛

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...