Fidden Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Jag hade nog kunnat säga det lite bättre, kanske lägga in lite mer feeling i det. Typ gå ner på knä eller nåt. Men det skulle också kunna bli lite sämre, typ gå över åt patetiskt. Mest troligt är nog att jag skulle säga det ungefär lika bra. Eller inte alls. Kanske skulle jag sagt något helt annat också, men då är det ganska svårt att jämföra.
Neosus Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Jag fick ett paket HandzOff tuggummi av bassisten ikväll.. 😄 www.misspoppy.com "We know nature´s urges can arise at the most inapprotiate times. That´s where HandzOff Anti-Masturatory Gum comes in handy. When you´ve got the fire down below and you must say no -chew HandzOff instead!" Redigerat 18 november 2007 av Neosus
Micke H Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Den kommande månaden kommer bli jobbig. Förutom rep på tisdagar och fredagar med det egna bandet, ska jag lira med ett annat band på måndagar och torsdagar...
Micke H Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Plus att tabbarna jag får inte stämmer! Det finns inte ens varken inspelningar eller tabbar på alla låtar! Så jävla oproffsigt skött... 😲
Dingbats Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Nä det blir väl till att gå och lägga sig då... gonatt.
Dingbats Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Oh my god! Ingen har skrivit här sen klockan tio!
Overkill Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Vad roligt. Kommer till skolan och inser att jag inte har någon spanska eftersom vi gjorde prov förra veckan utanför lektionstid. Så nu sitter jag här. Men då kommer jag ju såklart på att jag har: 1Scrubs-avsnitt, 1 Chuck-avsnitt och 1 Heroes-avsnitt på usb-minnet! Så nu har jag tankat hem VLC så nu ska jag se på Scrubs. 😄
Micke H Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Har inte du Scrubs att kolla på? 😲 Vilka avsnitt har du? 🙂
Overkill Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 (redigerat) 😄 Mamma hade köpt säsong 1 på DVD så jag kollade lite i helgen. 🙂 EDIT: Missade att du hade skrivit om Scrubs! Jag såg s03e08 förut tror jag. Har fem stycken till på iPoden men dom kommer jag ju inte åt eftersom jag inte har sladden med mig. 😲 Sen är det ju lite dumt eftersom jag sett massa avsnitt från säsong 4 och 5 på tv. 😛 Redigerat 19 november 2007 av Overkill
Micke H Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Avsnitt xxxxxx säger mig ingenting! Vad hände! 😲
Pazo Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Hej! Jag undviker att gå på en fett ovärd föreläsning nu. sitter och surfar lite i skolan medans jag väntar på att claras föreläsning tar slut.
Dingbats Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 SJälv sitter jag och är lite mysigt bajsnödig sådär så man inte riktigt vill gå på toa för det är rätt skönt som det är.
Recommended Posts