Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Grattis granen! 😄 Fyller du år eller nåt eller vadå?

I övrigt:

Min farfar dog för några timmar sen. Limewire krånglar men det ska nog lösa sig!

Gonatt! 😉

Postat

Missade Dag Vag i alvesta ikväll.....var tvungen att gå på byastämma o kika på angränsande flora o fauna...

-vad ska man säga?

popp opp itopp det är toppen..... 😄

Är man vuxen så är man....

tjohopp!

Postat
Grattis granen! 😉 Fyller du år eller nåt eller vadå?

I övrigt:

Min farfar dog för några timmar sen. Limewire krånglar men det ska nog lösa sig!

Gonatt! 🙁

Tråkigt. 😊
Postat
Vad menas med att "X är i ditt utökade nätverk"? 😆

Tog ett bra tag innan jag fattade den där. Du kan ändra texten "är i ditt utökade nätverk" till något eget. Typ Overkill gör hemskt bra musik för tillfället. Och i samma veva kan du ändra till humör till en jävla massa saker, typ exstatisk, kreativ, osv...

Postat
Vad menas med att "X är i ditt utökade nätverk"? 😳

Tog ett bra tag innan jag fattade den där. Du kan ändra texten "är i ditt utökade nätverk" till något eget. Typ Overkill gör hemskt bra musik för tillfället. Och i samma veva kan du ändra till humör till en jävla massa saker, typ exstatisk, kreativ, osv...

Okej. Kan du svara på detta då? 🙂
Och hur sjutton ändrar man så att inte texten som är svar på frågor till vänster är länkar? 😆

😊

Postat

Ett exempel är "ambitiös", som på svenska bara är en positiv egenskap,

'strävsam, idog, arbetsvillig'. Den engelska översättningen kan *möjligen* bli

"ambitious", men då bara i betydelsen 'conscientious, dedicated, eager,

diligent, zealous'.

Postat

Tack, Neosus. 😊 FAst ambitious är inte irktigt vad jag letar efter... 🙂

Lynxo! Om du kollar på min myspace och så håller du musen över svaren på frågorna till vänster (typ "music:", "movies:" osv.) så är dom länkar. Och det vill jag ju inte. 😆

Postat

Jag tror inte att du har något val, tyvärr...men jag är inte säker, för om du registrerar dig som ett band, som jag gjorde med Purify exempelvis, så slipper du det...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.