Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

här sitter jag å väntar på att klaras föreläsning ska ta slut så vi kan ta sälskap hem. 😳

Mina trummor blev för jävligt grymma igår!

Byggde upp dem lite annorlunda än va de hade varit tidigare! MUMS!

Dessutom råkade jag göra en asbra stack!

Tog en gammal sprucken/borrad/brännd/hamrad kina och la den ovanpå min gamla spruckna ride. Och vips så fick man fetaste stacken. låter asbra fyfan! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MÄH!!! Simcity 4 da?? 😉

Har ni provat eller? Eller är ni sådana.... stenålders människor som inte...hänger med i framtiden.... på nått vis....

Jag har kört SimCity 4 men det kan inte mäta sig med 3000, möjligen att grafiken är snitsigare då. Det styrker förresten min teori om att version 3 alltid är den bästa av ett spel: SimCity 3000, Tony Hawk 3, Super Mario Bros 3...

Link to comment
Dela på andra sajter

MÄH!!! Simcity 4 da?? :rolleyes:

Har ni provat eller? Eller är ni sådana.... stenålders människor som inte...hänger med i framtiden.... på nått vis....

Jag har kört SimCity 4 men det kan inte mäta sig med 3000, möjligen att grafiken är snitsigare då. Det styrker förresten min teori om att version 3 alltid är den bästa av ett spel: SimCity 3000, Tony Hawk 3, Super Mario Bros 3...

Tony Hawk! 🥰 Jag har Tony Hawk 2 till Playstation (1). Det är faktiskt riktigt roligt, dock väääldigt dålig grafik. Har nog trean till datorn med tror jag.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...