david.roennlund Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Dingis, vilken Ubuntuversion testade du ? jag har 5.10 på skiva, så det blir den...
Dingbats Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Dingis, vilken Ubuntuversion testade du ?jag har 5.10 på skiva, så det blir den... 7.04 tror jag.
david.roennlund Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Dingis, vilken Ubuntuversion testade du ?jag har 5.10 på skiva, så det blir den... 7.04 tror jag. ok, laddar ner den nu
Fidden Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 (redigerat) Jag har Magnus Carlsson som posar jättegayigt som visningsbild på msn! Barbados eller weeping willows? Eller första voxpopsnubben/egon? (vart tog han vägen? han var ju kung!) Egentligen är det väl bara barbados som går bort, de andra skulle jag också vilja ha 😄 Barbados! Voxpopsnubben heter väl Henrik Jonsson? Där har du fel, min käre brutus. Eller, till viss del har du rätt, men Henrik är endast en blek efterträdare till den riktiga kungen, han som var först som programledare för voxpop, och som spexade till det genom att klippa om videosarna ibland. Var skitkul när han ersatte alexander bard med sig själv i "I breathe" med vacuum 😛 Redigerat 1 juli 2007 av Fidden
Overkill Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 [Henrik] Olsson hette han ju till och med! 😛 Jag kommer ihåg när jag satt i soffan och tittade på Voxpop på måndagar. Jag var typ 6-7 år när Henrik var programledare. 😄
Emulator Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 fixar Pm sen overkill...gällde nog om du kunde ordna cloud nine eller va den hette som reasonfil.
Emulator Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Jag har lekt med massa ljud nu ju. Blir jättefult och jättekonstigt. Men kul! 😏 http://www.speedyshare.com/165192163.html shit, jättefult blev det bväl inte 🙂 släpp lös wernborg på den där å så har du en riktigt schysst sån galenjazz av det 🙂 wernborg ja, han postade (inte här tror jag) en gitarrversion av temu+fransa "leaving".Skitcool 🙂:) Men seriöst, pma wernis och gör nåt sånt där coolt fusionjazzit av den där 😕
Overkill Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Jag har ju inte lekt klart än! 😏 Och klart jag kan fixa Reason-fil! 😕
Fidden Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Shit vad fet jag börjar bli nu... min tröja sitter lika tajt som stålmannens trikåer, men tyvärr inte på grund av stora fina magmuskler. Har spenderat alldeles för mycket tid hos mina päron i sommar 😏 Beach 2008!
Overkill Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Nu har jag skrivit upp vad jag använt för saker i ett textdokument och exporterat midi samt wave. 😏
Micke H Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😆 Vem har skvallrat...? 😊
Micke H Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Men va fan! Adobe Update stängde ner Firefox, och nu får jag inte upp det igen! Kuk-Vista säger att det redan är öppet!!!! 😊 Ett tips grabbar, GE FAN I VISTA! Knappt ens värt att har som brännved... 😆
Micke H Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Näe... 😊 3 användare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma användare) 2 Medlemmar: Overkill, Pazo
ChromaWoods Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😆 Vem har skvallrat...? 😊 Ähum... jag tror faktiskt att det var du själv som gjorde det nån gång för länge sen. 😉 Du skulle förfesta med mig och Pazo, men du blev ju sjuk, din j*vel! 🙂
Micke H Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😉 Vem har skvallrat...? 😆 Ähum... jag tror faktiskt att det var du själv som gjorde det nån gång för länge sen. 🙂 Du skulle förfesta med mig och Pazo, men du blev ju sjuk, din j*vel! 🙂 Ah, jag vet. Försökte vara rolig... 😊
Recommended Posts