Micke H Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Lirar du keyboard, diggar du prog metal, har du svårt att bestämma din sexuella läggning? Annars nej.
Overkill Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Lirar du keyboard, diggar du prog metal, har du svårt att bestämma din sexuella läggning? Annars nej. 🙂 Var det ... en kille ... du ... i helgen? 😉 Förresten, tog ni den gamla trummisen?
Micke H Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Om du menar trummisen med dotter, så är han inte gammal. Han är lika gammal som jag... 😉 Och nej, det var inte en kille. Jag kände ingen banan i fickan... 🙂
Overkill Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Om du menar trummisen med dotter, så är han inte gammal. Han är lika gammal som jag... 😉 Och nej, det var inte en kille. Jag kände ingen banan i fickan... 🙂 Ojdå. Jag trodde det var typ en 30-åring eller något. 🙂
Micke H Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Förstår att man kan tro det, men så är det inte... Han gjorde en tjej gravid när han var 18 år. Så han hoppade av plugget, flyttade till Stockholm och skaffade sig ett jobb. 😉
Micke H Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Har precis lagt upp en del mer och mindre smickrande bilder på Myspacen... 😕
david.roennlund Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 (redigerat) Kartan Kolla vilken fin karta jag funnit 😛 Redigerat 7 november 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 Igår bestämde jag mig för att ringa mor å kolla om hon kunde betala en smålandsresa åt mig. Men de blev inte av då så jag ringde innan idag istället och de kunde hon så nu ska jag dra till småland snart!
Overkill Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 Igår bestämde jag mig för att ringa mor å kolla om hon kunde betala en smålandsresa åt mig. Men de blev inte av då så jag ringde innan idag istället och de kunde hon så nu ska jag dra till småland snart!Kul! När åker du då? Ska Clara med eller? 🙂
Micke H Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 OMG OMG OMG! Daniel Gildenlöw ska vara med på Ayreons nästa skiva! OMG OMG OMG! Bara jag i hela världen som bryr mig, men det skiter jag i! Den kommer att rocka så jääääävla fett!!!!111 🙂 :) 😉
Overkill Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 OMG OMG OMG! Daniel Gildenlöw ska vara med på Ayreons nästa skiva! OMG OMG OMG! Bara jag i hela världen som bryr mig, men det skiter jag i! Den kommer att rocka så jääääävla fett!!!!111 😲😄 :D Är det han från Opeth eller Pain of Salvation eller nått?
Recommended Posts