ThomasJ Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 (redigerat) Jag fångade en räv en dag, men räven gled ur näven.Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven. 😳 Redigerat 6 november 2007 av ThomasJ
Overkill Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Ibland kanske det är bättre att vara tyst... 😳 Ja, definitivt.
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Puh, jag trodde Fidden och Overkill menade mig... 😳
Dingbats Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Hej Hasselqvist! 😠 Öfverbeck! 😲 af Silfverkroona! 😛
Overkill Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 😠 Aporpå ingenting, spelar i med hårda eller mjuka plektrum?
Fidden Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 😲 Aporpå ingenting, spelar i med hårda eller mjuka plektrum? Guuuuud så charmigt dialektalt. Låter nästan som östergötska 😠 För att svara på frågan, hårt. Och hårda strängar. Blir sjösjuk om plektrum och strängar är för lösa.
Overkill Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 (redigerat) 😛 Aporpå ingenting, spelar i med hårda eller mjuka plektrum? Guuuuud så charmigt dialektalt. Låter nästan som östergötska 😠 För att svara på frågan, hårt. Och hårda strängar. Blir sjösjuk om plektrum och strängar är för lösa. Jag glömde ett n. 😲 Min morfar kommer från Brastad ute på västkusten och herregud vad han pratar dialektalt. Ibland lite svårt att förstå. 🙂 Förresten, hårda plektrum tycker jag är jobbiga. Skönare med mjuka så man kan spela lite softare. Fast nu pratar jag om akustisk gitarr i och för sig, men på elektrisk håller jag med dig. 🙂 Redigerat 6 november 2007 av Overkill
Neosus Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Jag använder NORMALA plektrum 😏 ... dvs DUNLOP TORTEX STANDARD 0,73 😳 Usch va jag skriker 😏
Fidden Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 (redigerat) Ok, rättelse: akustisk gitarr spelar jag med pekfingernageln. edit: Rättelse igen: även tumnageln är med på uppvägen. Sedan märker jag att även långfingernageln har en liten roll. Redigerat 6 november 2007 av Fidden
Krokodil Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Alla gurglar vi och står i. Krokodil! Välkommen tillbaka! 😏 Tack tack 😏
Dingbats Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Alla gurglar vi och står i. Krokodil! Välkommen tillbaka! 😳 Tack tack 😏 😏 Själv kör jag med 1mm-plektrum till allting.
Dingbats Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Imorgon åker jag till London, så det här är det sista ni ser av mig innan söndag! Gonatt!
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Väldigt hårda plektrum till elgitarr. Mer attack, tillåter snabbare spel (passar en gitarr-onanerande Vai-nörd 😊 ) och väldigt mjuka till akustisk.
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Vi är nu fyra stycken i bandet, och en femte (trummis) var och provspelade idag. Han var ganska nice, men jag är inte 100% på om vi ska satsa på honom. Han har en dotter... 😱 Alltså, det i sig är inte något problem, det är bara det att han känns lite äldre och mognare än oss andra småungar. 😊
Fidden Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Vi är nu fyra stycken i bandet, och en femte (trummis) var och provspelade idag. Han var ganska nice, men jag är inte 100% på om vi ska satsa på honom. Han har en dotter... 😱 Alltså, det i sig är inte något problem, det är bara det att han känns lite äldre och mognare än oss andra småungar. 😊 Om ni satsar på en ung trummis har jag ett hett tips:
drloop (oregistrerad) Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Vi är nu fyra stycken i bandet, och en femte (trummis) var och provspelade idag. Han var ganska nice, men jag är inte 100% på om vi ska satsa på honom. Han har en dotter... 😱 Alltså, det i sig är inte något problem, det är bara det att han känns lite äldre och mognare än oss andra småungar. 😊 Om ni satsar på en ung trummis har jag ett hett tips: Eller den här om den första killen spelar för rakt. http://www.youtube.com/watch?v=I8cvKImVadE
Overkill Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Imorgon åker jag till London, så det här är det sista ni ser av mig innan söndag! Gonatt!Fan vad kul! Lyssna mycket på Bloc Partys skiva A Weekend In The City då eftersom alla texterna skrevs i London. 😉
Micke H Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Nu repar vi två gånger i veckan också! Tisdagar och fredagar! Nu jävlar börjar vi bli seriösa! 😉
Recommended Posts