Micke H Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Piro måste du ju komma ihåg! Jarmo Mäkkinen från Jägarna! 😊😛
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Racehl Bilson visar tuttarna i filmen The Last Kiss förresten. 😊
david.roennlund Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 (redigerat) Dom måste jag se 😱 ...eller jag menar filmen 😱 ... ja den verkar ju bra 😊 Redigerat 5 november 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Läste nu att Majken ska sluta och frilansare ska anlitas mer. Kommer du kanske skriva något då, Micke? 🙂
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Varför ska majken sluta? 😕 Han har fått ett annat jobb på XLN Audio, det finns en tråd. Samma ställe som jag sökte extrajobb hos, förresten. Inser nu att jag egentligen inte hade en chans. 😛 Jag har varken ljudteknik-utbildning i Happaranda, eller lika mycket arbetslivserfarenhet som honom. Overkill: vet faktiskt inte. Olsberg menade inte specifikt mig, dom har många frilansare, men jag kan mycket väl tänka mig. I så fall är det jag som får höra av mig till dom. 🙂
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Jag har för övrigt vetat länge att Majken fick jobbet. Av någon anledning jag inte fattar, skrev han det i svaret, typ "tyvärr, jobbet har gått till Marcus Majken istället". Tyckte det var lite märkligt att han faktiskt skrev vem han gav jobbet till istället. 😕
Dingbats Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Alla gurglar vi och står i. Krokodil! Välkommen tillbaka! 😕
Overkill Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Nu har jag fått Band Of Horses-skivan. Och jobbet om dom som skulle till kina för deras projektarbete fick jag inte. 😉
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Och lika glad för det är jag, men gladast är nog räven? 😉
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Åhum, vår sång är dum, den e ju ingenting Vad gör det om hundra år, när allting kommer kring?
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Tog det dig så lång tid att upptäcka det? 😉 Okultiverade jävel! 😉
Micke H Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Jag fångade en räv en dag, men räven gled ur näven. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven. 😉
Recommended Posts