Dingbats Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 VILL INTE SKOLA orka öööööööööh aja, hej då då så länge
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jag kallade precis min spanskalärare för Pazo (hon kallas för Pasi 😱). 🙂
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jag ska kanske göra en intervju till helgen med två tjejer som ska åka till Kina för att jobba med deras projektarbete. 😊
Fidden Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 (redigerat) McGyver är ju asgrymt! Speciellt frillan! 😎 Nu kommer jag få en jättestor nörd-stämpel på mig, men Richard Dean Anderson var (är?) så sjukt mycket bättre i stargate-serierna 🙂 (frillan är ju dock bättre i mcgyver 😊 ) Redigerat 5 november 2007 av Fidden
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jag hatar verkligen sci-fi. Vid Harry Potter och The Green Mile går gränsen. 😊
Fidden Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Du hatar fantasier, du är bunden av logik Tyst, var tyst, hör du, det är nästan som musik Så vackert, slutar andas, glömmer var jag är Jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld Jag har försökt Jag har försökt och jag försöker igen Tiden går Om hundra år är du stjärndamm, min vän
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 En snubbe på Drummersunited för ett par år sedan. Riktigt duktig. 😊http://www.youtube.com/watch?v=7mUsJqn8iKw
Dingbats Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Som en ljudlös svartvit hallucination Var marken sedd uppifrån bron Vi kisade mot kameran och log
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Head and feet separating Newscaster's reporting the recent's already old and guess what I can give you life and I can take it away
Micke H Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 McGyver är ju asgrymt! Speciellt frillan! 😎 Nu kommer jag få en jättestor nörd-stämpel på mig, men Richard Dean Anderson var (är?) så sjukt mycket bättre i stargate-serierna 😄 (frillan är ju dock bättre i mcgyver 😛 ) Nörd nr 2 meddelar att så är fallet. 😊 Men ingenting slår handlingen i McGyver! Ett cigarrpaket, en använd kondom och en tom Colaburk blir en rymdraket som, som vanligt, räddar livet på gänget. 😛
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 När jag var liten följde jag Melrose Place och Vita Lögner.
Micke H Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Allt du sade till mig, allt du gav till meeeeeeej... ...var bara viiiiiita lööööögneeeer! Göran var bäst! 😊
Overkill Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jag kommer knappt ihåg några, mer än Anton Körbergs och Alexander Skarsgårds rollfigurer samt nån som hette Sofia. 😊 Tänk att se Vita Lögner igen. 😛
Recommended Posts