Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Beställde precis tre stycken Bright Eyes-skivor för 125:- totalt. Hade fått en rabattkod på CDON så jag fick 50 kronors rabatt. Men eftersom man bara kan använda en kod per order så fick jag ju betala frakt. :rolleyes:

Postat

fast det blev ju liksom mer en fråga om studiesällskap... att jag alltid ska väva in det så det ska gå att tolka på något helt annat sätt än jag egentligen menade 😉

Postat
fast det blev ju liksom mer en fråga om studiesällskap... att jag alltid ska väva in det så det ska gå att tolka på något helt annat sätt än jag egentligen menade 😛
Har du skaffat dig en kvinnlig studiekompis eller har jag fått helt fel uppfattning av dina alltför kryptiska inlägg? 😄
Postat
Hej. Hur mår ni?

Vilka symptom får man om man typ fått diabetes?

Man pissar hela tiden, är törstig jämt och är trött?

Haha, vad är det för fråga. Har du det?
Postat
Hej. Hur mår ni?

Vilka symptom får man om man typ fått diabetes?

Man pissar hela tiden, är törstig jämt och är trött?

Låter lite misstänkt. Vad äter du och hur mycket rör du dig?

Postat

Bra försök, Overkill! Men tyvärr föll det platt...att föra en debatt med någon kräver TVÅ personer som kan bemöta och svara på inlägg, inte en. 😊

Postat

Ähum, så du inte misstolkar, jag GILLADE ditt inlägg, det var svaret som var det förväntade...rätt uselt med andra ord... 😊

Postat

På P3 nyss:

[programmet blir plötsligt tyst]

[jättetyst i en halv evighet]

Speaker: "På grund av problem med ordinarie program sänder vi istället dethär."

[jättetyst i en hel evighet]

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.