Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Dumma människa att ge mig musikalisk motivation igen. :rolleyes:

Eller ja, inte Michael Hasselkvist då alltså, utan en tjej.

Mikael stavas det! 😠 Som ängeln! 😠

Och jag kan också ge dig musikalisk inspiration! Ge mig en stjärtlapp, en toarulle, en hamster och din adress, så ska du få se! 😠

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Dumma människa att ge mig musikalisk motivation igen. :rolleyes:

Eller ja, inte Michael Hasselkvist då alltså, utan en tjej.

Mikael stavas det! 😠 Som ängeln! 😠

Och jag kan också ge dig musikalisk inspiration! Ge mig en stjärtlapp, en toarulle, en hamster och din adress, så ska du få se! 😠

Förlåt miKael.

Nu gav du mig en mental bild av när du transporterar dig till mig, sittandes på en stjärtlapp bakom en hamster som du tyglat. Toarullen hade jag helst velat vara utan i min bild, men okejdå.

Jag ska göra en låt om det också, jag lovar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, vad kul det är att se antifildelarnas kassa argumentation i Oink-tråden. :rolleyes: De enda argument de verkar ha är "du är respektlös", "din snåla jävel" och "säg som det är, du vill bara inte göra rätt för dig".

Det är därför jag inte blandar mig i, annat än för att klaga på just argumentationen. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumma människa att ge mig musikalisk motivation igen. :rolleyes:

Eller ja, inte Michael Hasselkvist då alltså, utan en tjej.

Mikael stavas det! 😠 Som ängeln! 😠

Och jag kan också ge dig musikalisk inspiration! Ge mig en stjärtlapp, en toarulle, en hamster och din adress, så ska du få se! 😠

Förlåt miKael.

Nu gav du mig en mental bild av när du transporterar dig till mig, sittandes på en stjärtlapp bakom en hamster som du tyglat. Toarullen hade jag helst velat vara utan i min bild, men okejdå.

Jag ska göra en låt om det också, jag lovar.

Äh, snuskigare än så kan du väl få till det? Om du gör en låt av det, så kanske det blir en sådan porrfilms-grej. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

fick precis detta felmedelande i en anna tråd...
Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Reducera antalet och försök igen

Fan , vad är det här :rolleyes:

Vad finns det där du inte förstår? 🥰 Du får inte posta hur många smileys som helst i ett och samma inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

fick precis detta felmedelande i en anna tråd...
Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Reducera antalet och försök igen

Fan , vad är det här :rolleyes:

Vad finns det där du inte förstår? 🥰 Du får inte posta hur många smileys som helst i ett och samma inlägg.

såklart jag förstår det !!

men varför denna begränsning ?

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Tack för länken. Nostalgi! 🙂

back to the mellanstadie 😱

Kommer ihåg när två killar o en tjej i klassen mimade till "Rara söta anna" på roliga timmen , i typ klass 3-4 ....

och JA ,jag har gått i en skola på landet....

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Dumma människa att ge mig musikalisk motivation igen. 🙂

Eller ja, inte Michael Hasselkvist då alltså, utan en tjej.

Mikael stavas det! 😱 Som ängeln! 😆

Och jag kan också ge dig musikalisk inspiration! Ge mig en stjärtlapp, en toarulle, en hamster och din adress, så ska du få se! 😠

Du heter Öfverbeck också.
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, vad kul det är att se antifildelarnas kassa argumentation i Oink-tråden. 😛 De enda argument de verkar ha är "du är respektlös", "din snåla jävel" och "säg som det är, du vill bara inte göra rätt för dig".

Det är därför jag inte blandar mig i, annat än för att klaga på just argumentationen. 😛

Alltid är det samma visa också... Jag är lite kluven, är emot fildelning när det gäller musik eftersom jag tycker skivor är det heligaste som finns men när det gäller till exempel TV-serier så bryr jag mig inte. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...