Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

😏

Har precis bråkat med sångaren. Han kan vara så jävla lat ibland. Allt extraarbete för hans del är förbjudet, trots att det är JAG som skriver låtarna, JAG som tar hand om hemsidan, JAG som betalar hyra till replokalen, JAG som håller kontakten med replokalen, JAG som ständigt är ute och försöker fixa nya bandmedlemmar.

Och han tror att bara därför att han har jobb, så har han mycket mer att göra, och mycket mindre fritid. Well, JAG har tentor att plugga till, JAG har stora projektarbeten att göra, osv.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

Vilken misslyckad kväll. Det var fullt på Harrys, helt sjukt mycket människor. Så vi drog till Söder, och lyckades hitta en bar. Dock stängde den redan klockan ett. Jag hann bara dricka en öl!!

Vi hittade inget annat ställe heller, det var sjuka köer överallt...vi drog hemifrån alldeles för sent...jag är tillräckligt nykter för att köra bil...

...om jag haft körkort...och bil... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Till skillnad från lynxo (ja, jag kan inte sluta kalla dig för det) så var min kväll helt FANTASTISK!

Och eftersom jag är lagom glad och yr fortfarande, tänkte jag berätta om det.

Det började med att HV vann. Eller ja, det var ju eftermiddagen, men ändå.

Sedan blev jag lite trött, men jag piggnade till av lite anttila, peggy lejonhjärta och (otippat nog) hästpojken. Gick till HG och käkade med några polare, god mat som tusan. Quornfilé och potatisgratäng. Eller ja, de andra åt väl typ kött och grejor. Mördare är vad de är! Lyckades klämma 4 öl under måltiden, medan de andra nöjde sig med en. Måste varit gruvligt törstig.

Sedan gick vi till nån förfest nånstans. Lärde mig namnet på typ 2 personer, kallade resten för Tomas. Hade skitkul. Tomas var rackarns trevlig. Förutom en del som blev sura av någon anledning. Tomas bjöd dessutom på likör.

Sedan gick vi till HG igen, då hade dansgolvet öppnat. Jag var rejält dragen och hoppade runt på dansgolvet riktigt friskt. Freestylade lite, halkade på en fuktig fläck på golvet och hamnade raklång på golvet. Enligt uppgift var jag dessutom väldigt nära att dra med mig en av personalen i fallet! När jag reste mig upp kunde jag inte sluta skratta. Det kunde inte resten av dansgolvet heller. När jag tittar efter nu, så har jag en stooooooor blaffa på armbågen där jag tog emot fallet, men det gör inte speciellt ont, så det är nog inget allvarligt 😱

Sedan kom sista låtarna, och det slutade med att jag dansade tryckare med två tjejer från sällskapet simultant. Börjar nästan tro att en av dem gillade mig, men jag är lite hemligt kär i en helt annan person, som inte alls var med ikväll, så det blev inte mer än så.

Nu är klockan 04:00, men den har ställts om till 03:00. Det är bra. Då kanske jag hinner nyktra till innan läggdags imorgon.

Och så sitter jag här och skriver nån slags rapport om det, precis som om någon skulle bry sig 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...