Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
URINERAD.....ruinerad menar jag förlåt 😱

😱

En Vox, eller en GT-8:a, eller en Pod, är förstärkare och effekter inbyggda i en liten magisk låda, som på natten får liv och kan försöka strypa dess ägare om man inte är försiktig. 😱

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Hihi. Har lite Imagine-inspirerat pianospel och så kom jag på en melodi också. Men melodin hamnade aldrig riktigt rätt så det lät fel hela tiden. Men sedan klickade det! 😱

Postat

Det är höst i Göteborg

jag passerar Kortedala torg

regnet faller hårt över natten

över alla hemlösa katter

Låt mig få sova en stund

bara en liten liten blund

för hon sa att allting va lönlöst

men jag tyckte hon sa lönnlöv

musik (oregistrerad)
Postat
Det är höst i Göteborg

jag passerar Kortedala torg

regnet faller hårt över natten

över alla hemlösa katter

Låt mig få sova en stund

bara en liten liten blund

för hon sa att allting va lönlöst

men jag tyckte hon sa lönnlöv

Jens Lekman?

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Fåglar är väl inte så aktiva när det är mulet som när det är soligt, även om det skulle vara kyligare när är soligt??

Ska spela in fågelläten en solig dag.

:musik

Postat
Här försökte man byta strängar på sin akustiska och så får man inte loss plupparna där nere... 😳

ta en tång 😄

Hjälpte lite, men de sitter som sten...

Postat

Ehh.... på en av strängarnas fäste så är det bara hål rakt igenom kroppen så strängen kommer in inuti om man bara stoppar ner den... ska det verkligen vara så?

musik (oregistrerad)
Postat

Nej, det ska inte vara så! Hålet är för stort. Men ä andra sidan är det just därför man har de där plupparna längst ned. Alla gitarrer har ju inte pluppar och då får man göra knutar själv på strängarna som håller dem på plats.

🙂

Postat

Fast jag hade för mycket upprullsmarginal på A-strängen, så den får knappt plats på rullen, så den lär typ stämma ur sig hela tin nu...

Postat

Inte på A-strängen... för det sista varvet får knappt plats... så jag vet inte om det kommer gå så bra och stämma in den rätt... 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.