Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Var hos urmakarn idag och bytte ett litet batteri i klockan. Kostade 180 spänn...

Men vad värre var, de tyckte jag borde byta ett par fjuttesmå packningar, efter den inte var vattentät längre efter bara 1.5 års tid.

Det kostar 1300 spänn...

😉

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Var hos urmakarn idag och bytte ett litet batteri i klockan. Kostade 180 spänn...

Men vad värre var, de tyckte jag borde byta ett par fjuttesmå packningar, efter den inte var vattentät längre efter bara 1.5 års tid.

Det kostar 1300 spänn...

😆

Vad kostade klockan ny? 57000:- ?

..jo då skulle du kunna tjäna på det. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en ny Vox Tonelab! 😆

Nice! Fungerar den bra?

På tisdag ska trummis provspela. Om han visar sig vara bra, och går med i bandet, så saknar vi bara keyboardist, och det klarar vi oss utan! Vi kan börja ha lite spelningar då! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en ny Vox Tonelab! 😱

Nice! Fungerar den bra?

På tisdag ska trummis provspela. Om han visar sig vara bra, och går med i bandet, så saknar vi bara keyboardist, och det klarar vi oss utan! Vi kan börja ha lite spelningar då! 😆

Jepp! Fattar inte varför jag inte köpte en Vox tidigare.. Pod XT i all ära men... Vox... mmmmmmumms 😲

Hoppas det fixar sig med trummisen. Är rätt så viktigt med en trummis.. har jag hört 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...och inte nog med det, det finns ett Jazzljud i voxen oxå som lät riktigt jävla bra. Jag blev en jazzgitarrist på mindre än en sekund.

De ni! 😲

...och blues.. alltså fyfan... med alla dessa ljud i burken så låter man ju som värsta... kungen lixom. 😱

Ja? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har man en sån Tonelab till och vad kostar den? 😱

Man använder den som en Pod XT fast det inte är det...lixom. Ja alltså det är gitarrljud i den.. typ sånna som simulerar en massa...grejer... så att det låter typ...ja du vet...hårdrock... alltså med gitarrerna... fast man kan bara plugga in en... 😆

kostar 1995:- 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...