Fidden Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 (redigerat) edit: jag skrev fel text, men hittade ... såhär går den egentligen: Innocence faded Nero falls behind you Trinity jaded I break their balls to find you Redigerat 22 oktober 2007 av Fidden
musik (oregistrerad) Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Kan man använda Cubase LE tillsammans med Addictive Drums??
david.roennlund Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Och jag heter Erik.. Jag ljuger inte. Tjenare förresten! 😄 skumt att du har ett "riktigt" namn 🙂
Micke H Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 edit: jag skrev fel text, men hittade ... såhär går den egentligen: Innocence faded Nero falls behind you Trinity jaded I break their balls to find you 😄
Micke H Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 SUCK! 😄 Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network. Är du fortfarande under 18? Eller fyller du det snart? Har för mig att du var två år yngre än mig... 🙂
david.roennlund Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 SUCK! 😄 Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network. Är du fortfarande under 18? Eller fyller du det snart? Har för mig att du var två år yngre än mig... 🤪 han fyller väll 18 2008 🙂
Neosus Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Och jag heter Erik.. Jag ljuger inte. Tjenare förresten! 🤪 skumt att du har ett "riktigt" namn 🙂 Fast jag heter egentligen inte Erik... HÄHÄHÄHÄHÄ 🙂 Kurt 😄
Tant Fransa Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 (redigerat) minsta /största värdet för y= 5-3sin4x hur löser man det?? deriverar? y' = -12cos4x ? sätter funktionen -> 0 -12cos4x = 0 sen ?? 🙂 men? sin x är ju aldrig mer än ett å aldirg mindre än noll ? Har funderat på en annan sak. Vad är x n =yn+zn när n är ett heltal > 2? Redigerat 23 oktober 2007 av Tant Fransa
Pazo Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 minsta /största värdet för y= 5-3sin4x hur löser man det?? deriverar? y' = -12cos4x ? sätter funktionen -> 0 -12cos4x = 0 sen ?? 😱 men? sin x är ju aldrig mer än ett å aldirg mindre än noll ? Har funderat på en annan sak. Vad är x n =yn+zn när n är ett heltal > 2? Med tanke på att du bara har en ekvation och flera variabler så finns det ju ingen direkt lösning. 😛
musik (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur skriver man upphöjt till på tangentbordet??
Pazo Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur skriver man upphöjt till på tangentbordet?? såhär: ^
musik (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Det var ju ett cirkumflex... Nu ska jag till radioreparatören.... Mors!
Tant Fransa Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Har funderat på en annan sak. Vad är x n =yn+zn när n är ett heltal > 2? Med tanke på att du bara har en ekvation och flera variabler så finns det ju ingen direkt lösning. 😱 att det är variabler gör snarare att det borde kunna finnas ett oändligt antal lösningar...
Micke H Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur skriver man upphöjt till på tangentbordet?? upphöjt till
Neosus Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur skriver man upphöjt till på tangentbordet?? upphöjt till HAH....HAH.....HAah....heh........mm 😱
Overkill Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 SUCK! 😏 Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network. Är du fortfarande under 18? Eller fyller du det snart? Har för mig att du var två år yngre än mig... 🤪 han fyller väll 18 2008 😕 2009. 😛 Om nästan tre månader fyller jag 17.
david.roennlund Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 SUCK! 😏 Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network. Är du fortfarande under 18? Eller fyller du det snart? Har för mig att du var två år yngre än mig... 🤪 han fyller väll 18 2008 😕 2009. 😛 Om nästan tre månader fyller jag 17. Ok 😛
Overkill Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Usch... Matte B är lite jobbigt. Inte haft lektion på typ tre veckor, nästa torsdag är det ju lov så då har vi ingen. Sen veckan efter lovet så är dte sista lektionen inför prov.
Recommended Posts