Tant Fransa Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 (redigerat) svarade fel person Redigerat 22 oktober 2007 av Tant Fransa
Dingbats Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT att skriva uppsate uppstatt uppsta AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!
Overkill Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Min recension på spelning i lördags kommer i tidningen på onsdag. 🙂 Skulle väl egentligen vart med idag men dte blevl ite communciation breakdown... 😉 Hon jag mailade den till nu var redaktören för Nöjesredaktionen. Jag sa till henne att om dte behövs i framtiden så gör jag gärna liknande saker. Hoppas hon hör av sig. 🙂
david.roennlund Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Ja.. längesen man sett han.. Har får väl sluta upp med sitt rännande.. och sitta här istället 😉 Träffade honom inne i stan (Uppsala) idag, han verkar ha det bra! Spelar in skiva och är precis hemkommen från USA turné 🙂
Emulator Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 minsta /största värdet för y= 5-3sin4x hur löser man det?? deriverar? y' = -12cos4x ? sätter funktionen -> 0 -12cos4x = 0 sen ?? 😄 men? sin x är ju aldrig mer än ett å aldirg mindre än noll ?
Dingbats Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 (redigerat) ngej allingopa, ngäh med på en sväh Redigerat 22 oktober 2007 av Dingbats
Micke H Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Bandet har nu hittat sin andra gitarrist. Vi är nu en kvintett. 😄
david.roennlund Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Hint: för vilka vinklar är cosinusfunktionen = 0? Funktionen är periodisk. men? sin x är ju aldrig mer än ett å aldirg mindre än noll ? Kom på det efter att jag hade postat inlägget...då föll allt på plats och gick att lösa 😄 På något sätt tänkte jag på massa olika sätt, men krånglade till det för mycket... Tackar för de fina svaren 😄
Pazo Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 😄😆 :lol: Min hihat lät förjävla bra! Väntar bara på att riden ska komma nu mä! om de går som jag tror/vill plockar jag ut riden på torsda 😄 Hos tandläkaren hände det inte så mkt. Hon skulle testa att ge mig saltlösning på själva tandköttsdelen som är "trasig" men de gick inte då det gjorde för ont. Så jag fick (bara) antibiotika utskrivet te mig... Var där en kvart: 600kr... 😄
Overkill Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 😄😆 :lol: Min hihat lät förjävla bra! Väntar bara på att riden ska komma nu mä! om de går som jag tror/vill plockar jag ut riden på torsda 😄 Hos tandläkaren hände det inte så mkt. Hon skulle testa att ge mig saltlösning på själva tandköttsdelen som är "trasig" men de gick inte då det gjorde för ont. Så jag fick (bara) antibiotika utskrivet te mig... Var där en kvart: 600kr... 😄 Härligt! Hoppas riden låter lika bra då.
david.roennlund Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 😄😆😆 Min hihat lät förjävla bra! Väntar bara på att riden ska komma nu mä! om de går som jag tror/vill plockar jag ut riden på torsda 😄 Hos tandläkaren hände det inte så mkt. Hon skulle testa att ge mig saltlösning på själva tandköttsdelen som är "trasig" men de gick inte då det gjorde för ont. Så jag fick (bara) antibiotika utskrivet te mig... Var där en kvart: 600kr... 😄 fick du inte antibiotikum insprutat i tandköttet ?
Overkill Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 SUCK! 😄 Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network.
david.roennlund Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 SUCK! Fick svar från Facebook. Hi Sebastian, Unfortunately at this time we do not support the school that you attend. We will use the information that you have provided us with to add it as part of our next expansion. In the meantime your account will remain disabled because you are under 18 and are not in a supported high school network. Shit 😏
Overkill Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Jag skrev en ny krönika nu om språk. Den blev ganska bra faktiskt.
david.roennlund Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Jag skrev en ny krönika nu om språk. Den blev ganska bra faktiskt. 😏 ska du inte lägga upp den då eller du kanske inte kan publicerade den eftersom den ska till tidningen?
Dingbats Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Jag skrev en ny krönika nu om språk. Den blev ganska bra faktiskt. Vill läsa!
Overkill Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Jag skrev en ny krönika nu om språk. Den blev ganska bra faktiskt. 😏 ska du inte lägga upp den då eller du kanske inte kan publicerade den eftersom den ska till tidningen? Jodå, det får jag nog. Men den kommer ju på lördag så då kan jag länka till den istället. 🙂 Skickade en annan variant som också bygger på Tysklandsresan till GP för att kanske få dne publicerad som gästkrönika i Attityd. Vore ballt. 🙂
Recommended Posts