Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Äre nån här som har hög IQ så är det Overkill. Själv vet jag inte ens vad IQ är.. 😮
Men om du kan öppna en dörr så ska du tydligen ha minst 5 i IQ i alla fall... Så du ligger ju inte på minus, vilket man lätt kan tro annars... 😊
Postat
Äre nån här som har hög IQ så är det Overkill. Själv vet jag inte ens vad IQ är.. 😮
Men om du kan öppna en dörr så ska du tydligen ha minst 5 i IQ i alla fall... Så du ligger ju inte på minus, vilket man lätt kan tro annars... 😊

Ah..Okay *pustar ut* 😛

Postat

Ojdå! Skrev en krönika på cirka 20 minuter nu också. Skickade den till en som ska läsa den. Hoppas den funkar för då slipper jag tänka på det i helgen. Ska ha med en nästa lördag. 😏

Postat
...men ena bildörren..på bilen går fan inte att stänga.. Blir det minus då? 😠

Minusgrader alltså? 😳

Aja..jag ska inte tänka mer på saken.. blir bara svettigt 😏

gunatt 😱

Postat

Fan va ont i käften jag ska ha då! ☺️😉😛

Båda tänderna längsta bak till vänster gör ont som fan. tanköttet är svullet där och gör kukont. och så har jag svullet tandkött vid framtänderna mä 🙂

Postat

Ju fler cymbaler dessto bättre.. Våran trummis som jag spelar med satsar stenhårt på cymbaler.. Han har typ en hängpuka å en golv puka.. Baskagge, virvel, en hihat och resten cymbaler.. Typ miljoner cymbaler hihihihi 😉

Postat
Ju fler cymbaler dessto bättre.. Våran trummis som jag spelar med satsar stenhårt på cymbaler.. Han har typ en hängpuka å en golv puka.. Baskagge, virvel, en hihat och resten cymbaler.. Typ miljoner cymbaler hihihihi 😉
🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.