Dingbats Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Kanske ska skriva upp Neutral Milk Hotel på min lista med skivor jag vill ha. 😆 Gör det! 😆 In the aeroplane over the sea heter deras bästa skiva.
Overkill Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Frågan är om jag ska skriva upp de Dream Theater-skivor jag saknar också... Äh, vafan, det skadar väl inte! 😄 De jag saknar är Six Degrees of Inner Turbulence, Train of Thought och Systematic Chaos. 😆 Orka förresten att Mike Portnoy vann Best Progressive Rock Drummer i Modern Drummer 11 år i rad. 😆
Micke H Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Varför inte? Han är cool. 😆 Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆
Overkill Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Varför inte? Han är cool. 😆 Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆 😄 På Trestads Musik hade dom flertalet Dream Theater-skivor med trycket "Official Bootleg" på. 🙂
Micke H Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Varför inte? Han är cool. 😆 Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆 😄 På Trestads Musik hade dom flertalet Dream Theater-skivor med trycket "Official Bootleg" på. 🙂 Nice! Synd att det ligger i Trollhättan bara...
Overkill Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 (redigerat) Varför inte? Han är cool. 😆 Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆 😄 På Trestads Musik hade dom flertalet Dream Theater-skivor med trycket "Official Bootleg" på. 🙂 Nice! Synd att det ligger i Trollhättan bara... Ja. Är ju inte bara att ta bussen dit för dig liksom - som det är för coola grabbar som mig! 🙂 Redigerat 10 oktober 2007 av Overkill
musik (oregistrerad) Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Grahn? Nån citerade till honom. Har han vart här?? 😕 :musik
david.roennlund Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 (redigerat) Grahn? Nån citerade till honom. Har han vart här?? 😕 :musik Grahn är alltid med oss, i våra hjärtan 😳 Redigerat 10 oktober 2007 av david.roennlund
Neosus Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Grahn? Nån citerade till honom. Har han vart här?? 😕 :musik Grahn är alltid med oss, i våra hjärtan 😳 😮
Micke H Postat 11 oktober 2007 Postat 11 oktober 2007 😳 Fick idag ett brev till "Mr Purify", från Tyskland! 😄 Trodde ett tag att det var från något skivbolag, redo att ge oss ett skivkontrakt! Men det var bara från Thomann, jag använde nog bandnamnet Purify som användarnamn där eller något... 😆
Overkill Postat 11 oktober 2007 Postat 11 oktober 2007 Konferensen med tidningen på söndag är mellan 9 och 17. 😕
Neosus Postat 11 oktober 2007 Postat 11 oktober 2007 Popomundo har bytt namn till Poplove. 😊 Men det varade inte länge! 😉
Emulator Postat 11 oktober 2007 Postat 11 oktober 2007 Såg ett grymt citat på Scrubs igår: 😉😊 såg det :-)
Recommended Posts