Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Frågan är om jag ska skriva upp de Dream Theater-skivor jag saknar också... Äh, vafan, det skadar väl inte! 😄 De jag saknar är Six Degrees of Inner Turbulence, Train of Thought och Systematic Chaos. 😆

Orka förresten att Mike Portnoy vann Best Progressive Rock Drummer i Modern Drummer 11 år i rad. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte? Han är cool. 😆

Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆

😄 På Trestads Musik hade dom flertalet Dream Theater-skivor med trycket "Official Bootleg" på. 🙂

Nice! Synd att det ligger i Trollhättan bara...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte? Han är cool. 😆

Själv har jag börjat samla på DT-bootlegs nu istället. Jag har två DVD:s och två CD-skivor... 😆

😄 På Trestads Musik hade dom flertalet Dream Theater-skivor med trycket "Official Bootleg" på. 🙂

Nice! Synd att det ligger i Trollhättan bara...

Ja. Är ju inte bara att ta bussen dit för dig liksom - som det är för coola grabbar som mig! 🙂 Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Fick idag ett brev till "Mr Purify", från Tyskland! 😄 Trodde ett tag att det var från något skivbolag, redo att ge oss ett skivkontrakt!

Men det var bara från Thomann, jag använde nog bandnamnet Purify som användarnamn där eller något... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...