Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

hopp. jag överhörde mamma när hon pratade i telefon förut. pappa har visst blivit varslad. typ halva plusenergi ska bort sto det i tidningen för ett tag sedan men jag trodde inte pappa skulle bort eftersom han sitter ganska högt upp. men hade visst fått ett ganska stort avgångsvederlag. det jobbigaste är ju att ingen berättar, trots att jag frågar och jag och mamma pratade om det så sent som i morse. 🥰

sen har min ena oc-box blivit kidnappad. livet är hårt just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

hopp. jag överhörde mamma när hon pratade i telefon förut. pappa har visst blivit varslad. typ halva plusenergi ska bort sto det i tidningen för ett tag sedan men jag trodde inte pappa skulle bort eftersom han sitter ganska högt upp. men hade visst fått ett ganska stort avgångsvederlag. det jobbigaste är ju att ingen berättar, trots att jag frågar och jag och mamma pratade om det så sent som i morse. 😆

Låter för jävligt. Jag vet hur uselt det känns när man blir behandlad som ett barn. 🙁 Hoppas det löser sig för din farsa. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

hopp. jag överhörde mamma när hon pratade i telefon förut. pappa har visst blivit varslad. typ halva plusenergi ska bort sto det i tidningen för ett tag sedan men jag trodde inte pappa skulle bort eftersom han sitter ganska högt upp. men hade visst fått ett ganska stort avgångsvederlag. det jobbigaste är ju att ingen berättar, trots att jag frågar och jag och mamma pratade om det så sent som i morse. 🙁

Låter för jävligt. Jag vet hur uselt det känns när man blir behandlad som ett barn. 🙁 Hoppas det löser sig för din farsa. 🥰

Jodå, jag tror han klarar sig. Enda orosmomentet är väl att vi precis byggt ut huset för typ 600 000... 😆 Men när vi pratade om det i tisdags så verkade han positiv och liksom att då får han väl helt enkelt ta ett annat jobb bara. Frågan är om det var en typ förnekelse-variant eller om det var sanning bara. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...