ThomasJ Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😲 Jobbarvidare för fullt. detta blir riktigt mysigt faktist:)
Micke H Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Fick en bok från Adlibris idag, den tredje i en serie. Dock har jag glömt vad fan det är som händer, så jag måste läsa om det från början... 😲
Pazo Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Jag vill repa med mina nya trummor idag men jag vet inte om de går 😲
Overkill Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Jag har inte läst 😱SKulle läst ut boken idag och lämnat in en grej på den idag. 😉 Har istället Fixat med trummorna, kollat på scrubs och sen kollat på heroes haha Fett kass är jag. ska lägga mig å läsa lite nu. Tjarå! Heroes! Du har lyssnat på mig alltså 😮
Pazo Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Hej! Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😱
Overkill Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Hej!Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😱 Är det inte dom du brukar spela med?
Pazo Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 (redigerat) Hej!Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😱 Är det inte dom du brukar spela med? Nä, Första gången jag köper dem. Redigerat 6 oktober 2007 av Pazo
Overkill Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Hej!Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😱 Är det inte dom du brukar spela med? Nä, Första gången jag köper dem. Jag hade för mig att du körde med dom. Vad har du kört med tidigare då?
Pazo Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Hej!Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😉 Är det inte dom du brukar spela med? Nä, Första gången jag köper dem. Jag hade för mig att du körde med dom. Vad har du kört med tidigare då? Mörkröda Dave weckl pinnarna! Du får ju hålla koll din tönt! 😱
Overkill Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Hej!Köpte et styck hårvax och ett par trummpinnar. Det fick bli Dave weckl signaturpinnarna som är lite sådär brungula. De kändes sköna så jag var tvungen å testa dem 😉 Är det inte dom du brukar spela med? Nä, Första gången jag köper dem. Jag hade för mig att du körde med dom. Vad har du kört med tidigare då? Mörkröda Dave weckl pinnarna! Du får ju hålla koll din tönt! 😱 Men lol...
Emulator Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Men med hörsnäcka så KAN man ju lyssna ordentligt. Det dränker bort alla ljud på tunnelbanan, och du hör allting perfekt. (Eller snarare: du hör hur dålig MP3-kodningen är... 😳 ) Det är därför man kör ogg! Vad är egentligen skillnaden mellan FLAC och OGG? Nån som kan förklara? FLAC är lossless, oförsämrad kvalitet, men då får man leva med tio gånger så stora filer också. Ogg är som mp3 fast bättre komprimering, en ogg med samma bitrate som en mp3 låter bättre. mm jättemånga hör skillnad på 160 kbit. jo. 🙂
Micke H Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Jaja, jag hör i min mobil hur usla mina nerladdade mp3:s låter. Och jag hör hur otroligt mycket bättre mina rippade skivor låter nu. Jag använde EAC tillsammans med LAME för att göra om dom till mp3:or. Har gått igenom drygt 300 låtar nu... 😳
Emulator Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 är väl ngn stans runt 160 kbps när man slutar höra skillnaderna tror jag. 128 bruakr man höra massa diskantfniss i
Micke H Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Jag vet ärligt talat inte vad mina gamla mp3or var kodade i, men jag hörde det framförallt på cymbaler och liknande.
Fidden Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Seriöst? Har jag varit borta från forumet i 6 timmar och missat ett inlägg i längsta?! 😳
Recommended Posts