Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Kvaliten behöver för övrigt inte bli lidande bara för att man väljer MP3. MP3-formatet är inte så dåligt längre som många vill påskina; använder man en bra kodare och höga inställningar är det ytterst osannolikt att du skulle höra särskilt mycket skillnad. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, hur klarar du dig utan musikspelare? 😠

Tja, jag har väl inte känt så stort behov liksom... och så är det väl det att jag inte vill lyssna på musik om jag inte kan lyssna ordentligt. Sitta med en hörsnäcka på låg volym och prata i telefon gor fetbort!

Varför prata i telefon? iPod ftw! 😑

Lynxo, rippar du inte CD-skivorna direkt? ☺️ Det är det första jag gör! Rippar dom och lägger in på iPoden. Fast å andra sidan är jag ju ghey för jag sätter på skivan jag lyssnar på även om jag aspelar själva skivan i stereon, bara för att statistiekn på last.fm ska vara så bra som möjligt... 😄

Och jag rippar med iTunes och 192. Jag tycker det är rätt okej, men jag hör nog knappt skillnad på CD-skiva och 128 så jag är nog inte rätt person att fråga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes, upptäckte det. Och jag blir ofta irriterad på kvaliten på mina mp3:or (som jag hämtar från nätet, rippar dom inte 😑 ) trots att jag kör dom på tunnelbanan...Känner därför att det är dags nu! Fem skivor av runt 120 skivor klara... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes, upptäckte det. Och jag blir ofta irriterad på kvaliten på mina mp3:or (som jag hämtar från nätet, rippar dom inte ☺️ ) trots att jag kör dom på tunnelbanan...Känner därför att det är dags nu! Fem skivor av runt 120 skivor klara... 😑
😠

Jag fick precis veta att en familjeväns två amerikanska brorssöner ska komma till Sverige nästa sommar (vi träffades 2005). Kul! Dom är rätt roliga. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...