Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Overkill:

Har du diabetes

ELLER

Vill du undvika diabetes?

[med tanke på att du inte äter godis]

fjärris//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill:

Har du diabetes

ELLER

Vill du undvika diabetes?

[med tanke på att du inte äter godis]

fjärris//:musik

Är väl inte därför jag inte äter godis men diabetes är ju bra om man slipper.
Fråga mig i så fall: det är mitt specialområde. ☺️ För övrigt: metal är för coola män. 😎 Och kan man inte stå för att man gillat det en gång i tiden är man en liten omogen skit. 🙂
När jag var liten lyssnade jag på Aqua, Hanson och Backstreet Boys. Det står jag inte heller för. 😛 Omoget är det när man inte tillåts ändra musiksmak. Så det så! 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 🙂 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... 🙂

Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😎 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... ☺️

Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛

Jo? 🙂 Om man spelar med båda händerna på hihaten och lägger in spökslag på virveln? 🙂

...eller kör du 16-delar med en hand?

Bah undrar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😎 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... ☺️

Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛

Jo? 🙂 Om man spelar med båda händerna på hihaten och lägger in spökslag på virveln? 🙂

...eller kör du 16-delar med en hand?

Bah undrar 😄

ja? Det är ju så han gör, och det är ju så det ska va för att låta snyggt. Kör man med två händer på hihaten så låter det fult och blir dessutom onödigt komplicerat 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...