Linus Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Wiii! Lär mig XHTML/CSS för fulla muggar 😄 Något speciellt du undrar över?
Dingbats Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Wiii! Lär mig XHTML/CSS för fulla muggar 😛 Något speciellt du undrar över? 😄 Nä, inte än iaf.
musik (oregistrerad) Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Overkill: Har du diabetes ELLER Vill du undvika diabetes? [med tanke på att du inte äter godis] fjärris//:musik
Micke H Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Fråga mig i så fall: det är mitt specialområde. 😛 För övrigt: metal är för coola män. 😛 Och kan man inte stå för att man gillat det en gång i tiden är man en liten omogen skit. 😄
Micke H Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 (redigerat) Eller en liten lort, som en viss Lejonhjärta uttryckte det. 😄 EDIT: lort, inte kort... Redigerat 3 oktober 2007 av Lynxo
Micke H Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Hackabilderna var roliga förresten, har svagt minne att jag läst inläggen som handlade om dom. 😄
Neosus Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Hur tänkte du här ? 😄 Lixzom... en kvinna som ligger på en boll... på magen... fast under lixzom. Bollen alltså.. ligger under kvinnan.. på mage. ...går inte att tänka då heller! 😛
david.roennlund Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Hur tänkte du här ? Lixzom... en kvinna som ligger på en boll... på magen... fast under lixzom. Bollen alltså.. ligger under kvinnan.. på mage. ...går inte att tänka då heller! 😊 You are my man 😊
Fidden Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Hur tänkte du här ? The girl got balls!The girl got muscles! The girl got hair! The girl got everything we got.
Overkill Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Overkill: Har du diabetes ELLER Vill du undvika diabetes? [med tanke på att du inte äter godis] fjärris//:musik Är väl inte därför jag inte äter godis men diabetes är ju bra om man slipper. Fråga mig i så fall: det är mitt specialområde. ☺️ För övrigt: metal är för coola män. 😎 Och kan man inte stå för att man gillat det en gång i tiden är man en liten omogen skit. 🙂 När jag var liten lyssnade jag på Aqua, Hanson och Backstreet Boys. Det står jag inte heller för. 😛 Omoget är det när man inte tillåts ändra musiksmak. Så det så! 🙂
Dingbats Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Jag har ont i halsen så jag kan inte nynna med i låtar... 😛
Overkill Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Jag har ont i halsen så jag kan inte nynna med i låtar... 😛 Jag med. Jag låter konstig när jag pratar nu. 🙂 Var Green Days sidoprojekt bra?
Dingbats Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Var Green Days sidoprojekt bra? Arå, jag hade ett par låtar sen innan så. New wave står det över allt att det är, men jag vet inte riktigt exakt vad det är, men ok.
Overkill Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Inställd engelsklektion för läraren är sjuk. Borde egentligen skriva på mitt övertygande tal men orka. 😛
Neosus Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Det är kanelbullens dag idag... Bara så att ni vet. www.kanelbullensdag.se 😛
Pazo Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 🙂 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... 🙂 Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛
Neosus Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😎 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... ☺️ Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛 Jo? 🙂 Om man spelar med båda händerna på hihaten och lägger in spökslag på virveln? 🙂 ...eller kör du 16-delar med en hand? Bah undrar 😄
Pazo Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😎 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... ☺️ Näää.. Ena handen är alltid på hihatte och den andra är alltid på virveln. Föutom när man slår på pukorna och crashar. Så inget handbyte här inte. 😛 Jo? 🙂 Om man spelar med båda händerna på hihaten och lägger in spökslag på virveln? 🙂 ...eller kör du 16-delar med en hand? Bah undrar 😄 ja? Det är ju så han gör, och det är ju så det ska va för att låta snyggt. Kör man med två händer på hihaten så låter det fult och blir dessutom onödigt komplicerat 🙂
Recommended Posts