Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😉 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... 😳
Jag lärde mig det för ett tag sedan. 🙂 Var inte alls svårt om man bara tränade lite (alltså slå med både höger- och vänsterhanden på virveln). Så det så! Fett längesen jag lyssnade på Dream Theater. Lyssnat några gånger på Octavarium för den låten är bra. 🙂

Jag hade ju förresten slarvat bort typ alla mina DT-skivor för typ ett år sedan. Jag hittade dom igår. Dom låg i byrån. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 😉 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... 😳
Blir ju inte lättare av att han håller på med snabba slag på kaggen och inte helt rakt som man (okej kanskei net du för du lyssnar ju bara på konstig musik 🙂) är van vid.
Link to comment
Dela på andra sajter

Svetten rinner ner för pannan

Ansiktet är alldeles likblekt

Vad kommer nu att hända

Vad kommer nu att................ hända

Frågorna blir allt fler

Oron blir allt större

Kommer vi att få

Skäll?

😳

Smisk 🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...