Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

wieeee.

'så heppy!

E i butiken nu.

Väntar på att min nya imac kommer till butiken (ca 30 min) sen blir det hem o pilla som fan.

Skriver förövrigt detta ifrån en exakt likadan:P

20" intel coreduo. 2.0Ghz

Link to comment
Dela på andra sajter

om du ger mig 11lappar:P

hehe

Näsa månad skall jag köpa 2gig extra i ram.

Kostar typ 1500:- så det e det lätt värt:P

I väntan på burken lyckades jag bränna ännumer pengar somjag inte har på en digitalkamera :S

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

Samla ihop tio av dina vänner och kom ner hit, så ska jag ge dig till Lådan. 😎

okay jag hämtar upp dom i en lastbil 😎

...tillsammans med renarna ☺️

Det svåra blir att få dom över gränsen bara...det är inte tillåtet med illegala invandrare/renar i Stockholm... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

Samla ihop tio av dina vänner och kom ner hit, så ska jag ge dig till Lådan. ☺️

okay jag hämtar upp dom i en lastbil 😎

...tillsammans med renarna ☺️

Det svåra blir att få dom över gränsen bara...det är inte tillåtet med illegala invandrare/renar i Stockholm... 😎

Ofan.. 😎

Jag skickar dom med mjölkbilen då.. borde väl funka 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, du håller väl på med XHTML va? Vet du nån bra tutorial som inte förutsätter att man är total nybörjare? Jag kan redan HTML men vill lära mig XHTML... 😮

Designing with web standards är en utmärkt bok för detta, den är direkt riktad till sådana som dig, som har designat med vanlig HTML och vill gå över till XHTML och web-standarder.

Dock så är ungefär halva boken teori, och halva praktik. Teori-delen går mest ut på att förklara varför web-standarder är så bra som det är, varför man borde använda det, och så. Jag tyckte det var jävligt intressant, men kan förstå varför andra inte tycker samma sak.

Vill du inte köpa någon bok finns det säkert en hel sjö med sådana tutorials på nätet. 🙁

EDIT: såg just att detta var en ny upplaga, den har jag inte läst. Jag har den gamla...

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Och Pazo lär skratta mig rakt i ansiktet för att jag inte klarar det. 🙁 Men det är svårt att köra 16-delar på hi-haten och få in virveln på både vanliga 2:or och 4:or, och samtidigt en lite tidigare och senare än de vanliga. Det innebär att jag måste slå på virveln med både högerhanden och vänsterhanden. Och det är svårt... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, du håller väl på med XHTML va? Vet du nån bra tutorial som inte förutsätter att man är total nybörjare? Jag kan redan HTML men vill lära mig XHTML... 😮

Designing with web standards är en utmärkt bok för detta, den är direkt riktad till sådana som dig, som har designat med vanlig HTML och vill gå över till XHTML och web-standarder.

Tack! Fast jag tror nog den är lite dyr... jag får leta efter nån liknande grej på nätet 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...