Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det skulle vara lätt för mig att säga jag inte hittar hem

men det gör jag

tror jag!

dududiiiiidu dudidiiiidudiiiiduuuuu dud did uuuuuuu du di duiiiiii

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Det skulle vara lätt för mig att säga jag inte hittar hem

men det gör jag

tror jag!

dududiiiiidu dudidiiiidudiiiiduuuuu dud did uuuuuuu du di duiiiiii

När jag och pazo skulle till enskede idag så åkte vi förbi en skylt mot Gustavsberg (nere o södra länken tror jag...) me det blev inget besök idag.... kanske en annan gång 😊

Postat

Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 😊 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. ☺️

Postat

NEJ! Robert Jordan, en av de bättre författarna jag har läst, har gått bort...han höll på med sista delen i sin überlånga serie, och nu lär den aldrig bli klar... 😱

Postat

Hmm, nu såg jag att kanske han hade hunnit skriva en hel del, och att hans son kanske ska sammanställa allt till den sista delen. Skönt att hans verk får bli avslutat i alla fall. 😱

Postat
Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 😠 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. 🙂
Borttappad remsa? 😱
Postat
Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 😠 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. 😛
Borttappad remsa? 😱

SL-remsa...BARA STOCKHOLMARE VET VAD JAG MENAR!! WÄÄÄÄÄH! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.