Pazo Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Jag har nya trummor! 😲 Asläckra är de! Jag å David var nere å hätmade dem i stocken! Weeeiii! 😉 Hämtade även en dator hos en kompis. Den dog för henne för ett tag sen så hon köpte en ny istället. Jag ska försöka fixa den. lyckas jag så har jag fått mig en Tv dator 😎
Overkill Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Jag har nya trummor! 😲Asläckra är de! Jag å David var nere å hätmade dem i stocken! Weeeiii! 😉 Hämtade även en dator hos en kompis. Den dog för henne för ett tag sen så hon köpte en ny istället. Jag ska försöka fixa den. lyckas jag så har jag fått mig en Tv dator 😎 😎
Micke H Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Jag har nya trummor! 😲Asläckra är de! Jag å David var nere å hätmade dem i stocken! Weeeiii! 😉 Hämtade även en dator hos en kompis. Den dog för henne för ett tag sen så hon köpte en ny istället. Jag ska försöka fixa den. lyckas jag så har jag fått mig en Tv dator 😎 Nice! 😎
Micke H Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Overkill! Hur kan du påstå att Ginza inte är bra? Dom har asmycket Dream Theater-bootleg dom egentligen inte får sälja! Både DVD:er och CD-skivor! Beställde precis!!! 😲😉😎
Micke H Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Knappast! Hade det inte vart för Ginza, så hade jag vart tvungen att beställa från DT:s officiella sida för deras bootlegs, och med frakt och allt det där hade det blivit dyrt! Nu kostar det 99 kronor per skiva, förutom en dubbel som kostade 149! Och en DVD för 99!
Overkill Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic...view=getnewpost Lägg era röster! 😲
Micke H Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic...view=getnewpost Lägg era röster! 🙂 Done!
Pazo Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 OUF Helt fucking stum i armarna. Var på gymmet nyss å körde biceps samt bröst. Wäää
Micke H Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Blir dom nå större? Brösten alltså 🙁 Kan man träna upp brösten? Tror jag ska tipsa min flickvän. 🙁 Fast jag får väl en spark mellan benen tillbaks... 🙂
Dingbats Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Ja, fast det är rätt chill för det är bara engelska och ljudteknik.
Recommended Posts