david.roennlund Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Varför är ett 😳 så jobbigt för David? nej, det var väll inte så jobbigt 🙂 Ska vi sluta fred nu 😆 Peace, love and...musik, man! ☺️ Precis 😛
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Kissa, raka mig, duscha å sedan städa bilen. Hinner jag det på 25 minuter?
david.roennlund Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Glömde ställa väckarklockan så jag vaknade först nu ........ skulle egentligen fixa ett läckage jag har mellan Katalysatorn och grenröret, jag har försökt olika sätt att täta det på men det har inte funkat, nu har jag skaffat mig en tub med nått avgasslagarklegg, så jag ska öppna skarven,spruta in klegget och hoppas på att Janne är med mig Men nu är det bara att kissa(fixat), klä på sig och dra till jobbet och äta lunch!
david.roennlund Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Kissa, raka mig, duscha å sedan städa bilen. Hinner jag det på 25 minuter? lite trångt om tid kanske... "may janne be with you"
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Jag fick lite mer tid på mig så de e lugnt men på en drygt halvtimme hanns det.. 😆
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Jag har lyssnat på skivan en del nu. Den är väldigt bra. ☺️ Idag har jag studiedag.
Micke H Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Att dammsuga bilen är för losers. Om några timmar smiter jag från plugget och ställer mig i kön till Dream Theater. Bandet har helt plötsligt TRE STYCKEN intresserade gitarrister på gång. Det var lättare att hitta gitarrister än något annat instrument...Det roliga är att alla tre ska på konserten ikväll, så vi lär springa på dom. ☺️
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Att dammsuga bilen är för losers. 😆 Om några timmar smiter jag från plugget och ställer mig i kön till Dream Theater. Bandet har helt plötsligt TRE STYCKEN intresserade gitarrister på gång. Det var lättare att hitta gitarrister än något annat instrument...Det roliga är att alla tre ska på konserten ikväll, så vi lär springa på dom. Varför ska du springa på dom? Är det inte snällare att ställa sig bredvid dom? ☺️
Tant Fransa Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Det är fredag, Rigmor Gustavsson på Fasching, och vi har hittat en lägenhet precis vid stranden i Ipanema, Rio, där vi ska vara hela januari. Underbart!
Micke H Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Att dammsuga bilen är för losers. ☺️ Om några timmar smiter jag från plugget och ställer mig i kön till Dream Theater. Bandet har helt plötsligt TRE STYCKEN intresserade gitarrister på gång. Det var lättare att hitta gitarrister än något annat instrument...Det roliga är att alla tre ska på konserten ikväll, så vi lär springa på dom. 😆 Varför ska du springa på dom? Är det inte snällare att ställa sig bredvid dom? Vi måste kolla hur tuffa dom är först, duuuh! 😲☺️
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Att dammsuga bilen är för losers. ☺️ Om några timmar smiter jag från plugget och ställer mig i kön till Dream Theater. Bandet har helt plötsligt TRE STYCKEN intresserade gitarrister på gång. Det var lättare att hitta gitarrister än något annat instrument...Det roliga är att alla tre ska på konserten ikväll, så vi lär springa på dom. 😲 Varför ska du springa på dom? Är det inte snällare att ställa sig bredvid dom? 😆 Vi måste kolla hur tuffa dom är först, duuuh! ☺️☺️
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 - sebastian, säger: tönt Z/̵͇̿ ̿jηeli;d™ / säger: fag - sebastian, säger: bög Z/̵͇̿ ̿jηeli;d™ / säger: fitta - sebastian, säger: kuk givande konversationer ftw
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 one, two i'm watching you three, four closing the door five, six these conflicts seven where is heaven eight will we be late nine, ten won't make it then
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 coolt Själv är jag nyss hemkommen from Hell! 😆
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 go to bed sing a song I don't care you don't care we won't care they must care
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 En bög som fick besked om att han var hiv positiv blev knäckt. Doktorn sa: - Ät ärtsoppa och bruna bönor I 2 veckor. - Blir jag frisk då? - Nej, men du får veta vad man egentligen har arslet till.
Overkill Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Jag hörde värsta rasistskämtet på Rix FM för några dagar sedan. - Hur får man in tre lögner i en mening på sju ord? - Ärlig invandrare med egen cykel söker jobb. Jag tycker rasistskämt kan vara kul ibland men det här var lite fööör mycket.
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Apropå invandrare... "Invandraren" på arbetsförmedlingen: - Har ni jobb till mig? - Javisst, du får bli chef på Volvo! Fri bil, hög lön & mycket mer!! - Du skojar med mig?!?? - Ja, men det var du som började!
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 En till rolig.. Lärarinnan: - Nämn några mänskliga organ som vi har två av! - Ögon, öron, säger barnen. - Pitten, säger Gösta. - Men, Gösta det har ni killar inte två av! - Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med.
Neosus Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 At the immigration desk, somewhere in Europe... - Name? - Abu Dalah Sarafi. - Sex? - Four times a week. - No, no, no..... Male or female? - Male, female.. Sometimes camel..
ThomasJ Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Apropå invandrare... "Invandraren" på arbetsförmedlingen: - Har ni jobb till mig? - Javisst, du får bli chef på Volvo! Fri bil, hög lön & mycket mer!! - Du skojar med mig?!?? - Ja, men det var du som började! hahahaha!
Recommended Posts