Pico Postat 8 juli 2007 Trådstartare Postat 8 juli 2007 Fan att man inte skall ta sig isäng i tid. 😕 Nu har jag ju redan gått över gränsen och då blir det lätt några timmar till.
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Hej Gote! Det var längesen! 😕 Jag har bokat en resa åt mig och tjejen nu! Vi ska till Rimini. 😄
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 "Posted 2007-07-09, 03:09" - Aj fan, dags att sussa... g'natt!
Neosus Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Låter som en övningsfras för sångare... RIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRI MINIRIMINI hahahahaha 😄 jaaa fyfan... 🙂 ...ja.. 😕
musik (oregistrerad) Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Varför står det att säljaren på Ebay inte har några prylar till försäljning, trots att man kan bjuda på en?? Är det bara för att den är en "relisted item"? 🙂 :musik
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Låter som en övningsfras för sångare... RIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRI MINIRIMINI hahahahaha 😳 jaaa fyfan... 😱 ...ja.. 🙂 Jaa, det är himla skönt att säga, om man verkligen trycker på R:et! RRRRRRRRRRIMINI!!! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIMINI!
Micke H Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Låter som en övningsfras för sångare... RIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRI MINIRIMINI hahahahaha 😳 jaaa fyfan... 😱 ...ja.. 🙂 Jaa, det är himla skönt att säga, om man verkligen trycker på R:et! RRRRRRRRRRIMINI!!! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIMINI! 😉
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Hmmm... Federico Fellini föddes visst i Rrrrrrimini.. Annars är nog inte staden känd för nåt speciellt.. Förutom en förebannat lång strand (typ 2mil) och att det ligger jävligt nära San Marino. ......MTV ska visst ha nåt grejs där: 22nd July, at 8.30pmRimini, Parco Marecchia Coca Cola Live@Mtv After four brilliant edition, the Summer appointment with live music is back with a great concert organized by Coca-Cola and MTV Italia. Rimini will hosts the enthusiastic performance of the famous sexy Latin pop star Ricky Martin. Mtv will broadcast live the concert. Free admission Info: www.mtv.it/cocacolalive Ricky Martin! 🙂
Pico Postat 9 juli 2007 Trådstartare Postat 9 juli 2007 Från blocket.se; LOKALT: Familj försvunnen i fjällen SVERIGE: Saknad familj välbehållen 🙂
Neosus Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Låter som en övningsfras för sångare... RIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRIMINIRI MINIRIMINI hahahahaha 😳 jaaa fyfan... 😱 ...ja.. 🙂 Jaa, det är himla skönt att säga, om man verkligen trycker på R:et! RRRRRRRRRRIMINI!!! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIMINI! 😉 🥰
Emulator Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 (redigerat) fanken chroma. har nog en låt du skulle gilla 🙂 in på msn med sig Redigerat 9 juli 2007 av Emulator
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 fanken chroma. har nog en låt du skulle gilla 😉 in på msn med sig Saxen regerade den låten, lätt! 🙂
Micke H Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Fan vad Neal Morses solomaterial äger. Trodde jag skulle bli störd på att han bara sjöng om Gud, men låtarna är så bra att det är svårt att inte ryckas med. Praise the lord! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 äger Jag har länge undrat hur ägandet kommer in
ChromaWoods Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Fan vad jag inte orkar jobba idag... 🙂 Vad jobbar du med? 😉
Micke H Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 (redigerat) Fan vad jag inte orkar jobba idag... 🙂 Vad jobbar du med? 😉 Just nu har jag ett sommarjobb som webdesigner på Picsearch, min fd praktik. 😄 Redigerat 9 juli 2007 av Lynxo
Micke H Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Har som jobb just att sammanföra alla deras söktjänster i ett gränsnitt till för kunder. Tidigare har jag arbetat med denna sida. 🙂
Recommended Posts