Neosus Postat 26 september 2007 Postat 26 september 2007 Man kan säga nej oxå... 🙂 Fast ändå ja på nått vis... jo
Micke H Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Eller detta... Vad kul man kan ha det en dimmig höstmorgon... 🙂
david.roennlund Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 nu blir det snart en mysig komvuxskrivning i Fysik A .... om optik och krafter 🙂
Overkill Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Min puckade bror glömde ta med sig skivan igår.
Overkill Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Vi ska hålla övertygande tal i engelskan om ett tag. Vi gjorde det förra året i svenskan och då skulle det vara typ 4 minuter vilket kändes lite väl mycket ibland (det får ju inte bli tråkigt). Nu i engelskan ska vi hålla på i 8-10 minuter. 😛 Jag ska i alla fall göra om att Kina inte borde få anordna OS 2008. 😄
Neosus Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 (redigerat) De va länge. Gäller att göra det intressant då... och roligt att lyssna. Fånga publikens uppmärksamhet. Sjung en sång på kinesiska vettja.. 😛 Redigerat 27 september 2007 av Neosus
Micke H Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Äh, dela ut chips, och sätt på en porr-rulle. Se bara till att ta en där dom stönar på engelska så. ☺️
Neosus Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Jepp! Kinesisk porr är inte dumt heller 😄 ...har jag hört ☺️
Micke H Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Vi har förresten både andra gitarrist och trummis på ingång. 🙂 Trummisen är det nog lite osäkert med, men gitarristen verkar perfekt! 😄
Neosus Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Aha! De väl kul att det börjar röra på sig lite. Jag vet hur det där är.. Jag startade en studiecirkel i rock och fiick ihop 2 st rockgrupper men den ena gruppen var stört omöjligt att få nån ordning på. Vet inte hur många medlemmar som kom och gick i den gruppen. 🙂 Men då den andra gruppen var det inga problem med. Idags datum så är det en grupp kvar som fortfarande lirar och har kul.. och det är den första gruppen jag hade lite problem med. Nu funkar det hur bra som helst och det är där jag lirar gitarr. Det lönar sig att kämpa. 😄
Micke H Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 För fan! 🙂 You gotta fight! For your right! ...to party... 😄
Overkill Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Vi har förresten både andra gitarrist och trummis på ingång. 🙂 Trummisen är det nog lite osäkert med, men gitarristen verkar perfekt! 🙂 Jag trodde ni bara skulle ha en gitarrist (med andra ord du!)? Mina hörlurar började glappa fett mycket idag. Vänstra luren hörs nästan aldrig nu. 😄
Fidden Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Ikväll är det Jens Lekman live! Ska nog passa på att sniffa efter bärare av lämpliga MHC-komplex samtidigt. Man vill ju inte få sjuka barn! Eller det kanske är lättare att skippa deon och låta de andra sköta sniffandet. Shit, nu när man lärt sig vad det är som verkligen spelar roll kommer det bli mycket lättare att ragga!
Recommended Posts