Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Vi ska hålla övertygande tal i engelskan om ett tag. Vi gjorde det förra året i svenskan och då skulle det vara typ 4 minuter vilket kändes lite väl mycket ibland (det får ju inte bli tråkigt). Nu i engelskan ska vi hålla på i 8-10 minuter. 😛

Jag ska i alla fall göra om att Kina inte borde få anordna OS 2008. 😄

Postat (redigerat)

De va länge. Gäller att göra det intressant då... och roligt att lyssna. Fånga publikens uppmärksamhet. Sjung en sång på kinesiska vettja.. 😛

Redigerat av Neosus
Postat

Vi har förresten både andra gitarrist och trummis på ingång. 🙂

Trummisen är det nog lite osäkert med, men gitarristen verkar perfekt! 😄

Postat

Aha! De väl kul att det börjar röra på sig lite. Jag vet hur det där är.. Jag startade en studiecirkel i rock och fiick ihop 2 st rockgrupper men den ena gruppen var stört omöjligt att få nån ordning på. Vet inte hur många medlemmar som kom och gick i den gruppen. 🙂 Men då den andra gruppen var det inga problem med. Idags datum så är det en grupp kvar som fortfarande lirar och har kul.. och det är den första gruppen jag hade lite problem med. Nu funkar det hur bra som helst och det är där jag lirar gitarr.

Det lönar sig att kämpa. 😄

Postat
Vi har förresten både andra gitarrist och trummis på ingång. 🙂

Trummisen är det nog lite osäkert med, men gitarristen verkar perfekt! 🙂

Jag trodde ni bara skulle ha en gitarrist (med andra ord du!)?

Mina hörlurar började glappa fett mycket idag. Vänstra luren hörs nästan aldrig nu. 😄

Postat

Ikväll är det Jens Lekman live!

Ska nog passa på att sniffa efter bärare av lämpliga MHC-komplex samtidigt. Man vill ju inte få sjuka barn! Eller det kanske är lättare att skippa deon och låta de andra sköta sniffandet.

Shit, nu när man lärt sig vad det är som verkligen spelar roll kommer det bli mycket lättare att ragga!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.