Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Ja alltså, Clara och Hanna, och du och...näe, glöm det förresten. 😆

😄

Ingen i stockholm som har bil och kan skjuts mig å mina framtida trummor till uppsala?

😆

Joo.. i framtiden så... 😉

I den närmsta framtiden säg... nu i veckan! 😄

Jaha så pass nära.. 😆

Postat
Jag har förresten fått skivan! Men den är hos mamma och jag är hos pappa. Men jag har den snart här ändå. 😆

Har du hunnit lyssna nånting?

Postat
Jag har förresten fått skivan! Men den är hos mamma och jag är hos pappa. Men jag har den snart här ändå. 🙂

Har du hunnit lyssna nånting?

"Jag har den snart här ändå" - nej. 😛
Postat
Idiot. Förlåt för att man försöker intressera sig...
Haha. Du är förlåten! 😛

Nämen denna skivan har jag ju längtat efter så då vill jag ju inte ladda ner den. Har ju dock hört singeln som sagt och den är ju grym. 🙂

Postat

"Jag kan inte förstå hur man kan få starka känslor inför den här musiken, och Dave Grohl har det nog knappast heller."

DN ÄR dumma. 😛

Förresten, kör dom 1-10 eller 1-5 i DN? 🙂

Postat
"Jag kan inte förstå hur man kan få starka känslor inför den här musiken, och Dave Grohl har det nog knappast heller."

DN ÄR dumma. 😛

1-5, så helt tokigt är det inte. 2 är väl godkänt typ?

Postat

DN har faktiskt recenserat både Dream Theater och Pain of Salvations senaste. Fast båda fick halvbra betyg. 😛 Ger en sådan tidning som DN en skiva dåligt betyg, blir jag bara mer intresserad av skivan. 🙂

Postat

DN ÄR dumma. 😛

1-5, så helt tokigt är det inte. 2 är väl godkänt typ?

Enligt hemsidan fick den till och med tre. 🙂
Postat
Tänker du bli mackägare du me? 😛

coolt 🙂

Som fan:D

spelar ju aldrig spel på datorn.. den skall ju görasmusik med:P

o så e deen så jävla snygg!

Postat

jotack, helt...ok 🙂 lite less på det där landet bara -pendlade dit 3 dar i veckan med små ruttna hotell och det som följer med...🙂

Skulle starcraft2 komma 2008 ? 🙂

vill ha nu 😉

Postat
jotack, helt...ok 🙂 lite less på det där landet bara -pendlade dit 3 dar i veckan med små ruttna hotell och det som följer med...🙁

Skulle starcraft2 komma 2008 ? 🙂

vill ha nu 😉

🙂 Jag ska bo på ett (förmodligen) sunkigt vandrarhem i Bonn. Ska bli spännande.

Och lärarna har sagt åt oss att om vi vill spara lite pengar så ska vi sno med oss mat från frukostbuffén så vi kan ha det som lunch. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.