Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
😛🥰🙂

Ska man tolka det där som att om du får välja mellan två exakt likadana tjejer så väljer du den som står till vänster politiskt? Eller den vänsterhänta?

😊

Nej, att jag gillar att vara omgiven av korkade, nollställda tjejer. (Läs blondiner). ☺️

Postat (redigerat)
😛🥰🙂

Ska man tolka det där som att om du får välja mellan två exakt likadana tjejer så väljer du den som står till vänster politiskt? Eller den vänsterhänta?

😊

tror mer att "hon" i mitten är pilsk på han till vänster.

Han till höger vill varamed när dum ☺️

Redigerat av Lådan
Postat
😛🥰🙂

😊

Nej, att jag gillar att vara omgiven av korkade, nollställda tjejer. (Läs blondiner). ☺️

Tror mer på gulingar.

Postat
Författare Inlägg

Pazo 16296

13981

Pico 8715

Lynxo 8118

Gote 7929

Overkill 7508

😊

roligt värre, här kommer mera roligt:

Dagens 20 mest aktiva användare

Medlem Blev medlem Totalt antal inlägg Inlägg idag % av dagens inlägg

Gizmozis 24 May 07 503 19 6.57%

Light Head 30 Sep 05 1 462 13 4.50%

Lådan 10 Dec 04 2 841 11 3.81%

Postat
Jag träffade Agnes idag också när jag var på väg till bussen. Hon är extremt söt. 🙂

Min syrra?? Du ska ge fan i henne, len!! Dessutom hon har kille så du är körd, kompis!! 😊

Nej, alltså... Jag menade Idol-Agnes.

Tror jag inte på. Du menade min syrra.

😛

Fast det är väl samma?
Postat

Jag har vart på mic och gjort intervjun nu. Det gick bra. Får hoppas att det går ihop lika bra när jag skriver ner det.

Träffade Amanda där också. Hon är schysst. Man kanske skulle börja involvera sig i mics musikgrupp och vara med och fixa band. 🙂

Postat

Jag har en polare som är polare med en annans polares polare... och hennes morsas polare som är polare med... den första polare som är min polare, är polare med en annans polares farsa.

Han är känd i teve.. påstår min polares morsars polares polare, som är 2 meter hög och polare till... eller nej vänta hur var det nu?

Postat

nää... gonatt på er å sov sött.. å dröm blött å allt det där.

Åsså händerna på täcket. Gör som tant Neosus säger.. Drick ett glas mjölk, borsta tänderna... å släck lampan.

CA0J0F2P.gif

Gonatt!!

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.